پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
مدیر عامل بانک تجارت خود را پایبند قول های داده شده این بانک برای رفع مشکلات بخش صنعت عنوان کرد و گفت :صنایع راهکارهای رفع مشکلات خود را ارایه کنند.

شعار سال: محمدابراهیم مقدم نودهی افزود: تلاش ما این است که صنایع بتوانند درصدی از بدهی های خود را باز پرداخت کنند و امید است در این زمینه راهکارهایی برای تولید پایدار پیدا شود.
ویدر دیدار با استاندار اصفهان با اشاره به بازدید خود از شرکت فولاد مبارکه گفت: بسیار خوشحالم صنایع بزرگ، خوب و کارامد در اصفهان ایجاد شده است.
مدیرعامل بانک تجارت به بخش های توسعه ای فولاد مبارکه اشاره کرد و افزود: مقرر شد که از صندوق توسعه ی ملی برای این بخش تسهیلاتی گرفته شود تا بتواند به اهداف توسعه ای خود دست یابد.
وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ میلیون یورو برای توسعه ی این بخش در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: بانک تجارت می تواند در اختصاص سرمایه در گردش به این شرکت کمک کند.
استاندار اصفهان نیز گفت: دراستان اصفهان منابعی که مصرف می شود بازده خوبی خواهد داشت و باید هیات مدیره بانک تجارت توجه ویژه ای به این استان داشته باشد.
رسول زرگرپور افزود: نسبت مصارف به منابع بانک تجارت در استان اصفهان بالاتر از سایر بانکهاست که نشان می دهد که این بانک وضعیت مناسبی دارد.
وی تاکید کرد: صنعت استان اصفهان نیازمند منابع بانکی است و لازم است شبکه بانکی برای تامین سرمایه در گردش بخش صنعت راهکارهایی را مد نظر داشته باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ 15 خرداد 94، کد مطلب: 192942: www.imna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین