پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۳۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
قائم مقام شرکت بائو استیل چین گفت: می‌دانستیم که صنعت ایران در دهه‌های اخیر رشد خیلی زیادی داشته است و به همین خاطر، تصمیم گرفتیم با حضور در شرکت‌های فولادساز ایران شرایط سرمایه‌گذاری و همکاری شرکت‌های چینی و شرکت‌های ایرانی را بررسی کنیم.

شعارسال: چن درانگ قائم‌مقام مدیرعامل شرکت بائو استیل، پنجمین فولادساز بزرگ دنیا، در دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و بازدید از خطوط تولید این شرکت گفت: بائو استیل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فولادسازی چین است که ما امروز به‌ عنوان نماینده این شرکت به فولاد مبارکه آمدیم تا از نزدیک با بزرگ‌ترین فولادساز ایران نیز آشنا شویم.

وی افزود: با صحبت‌هایی که با مدیران شرکت فولاد مبارکه شد بر آن هستیم تا فرصت‌های همکاری بین بائواستیل و این شرکت را بیشتر بررسی کنیم، چراکه با حضور در فولاد مبارکه به این نتیجه رسیدیم که فولاد مبارکه به‌ عنوان یک فولادساز از تجهیزات و فنّاوری پیشرفته‌ای استفاده می‌کند.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت بائو استیل در تشریح دیدگاه خود قبل و بعد از بازدید فولاد مبارکه گفت: صادقانه بخواهم بگویم، قبل از بازدید، اطلاعات دقیق از صنعت فولاد ایران نداشتیم اما می‌دانستیم که صنعت ایران در دهه‌های اخیر رشد خیلی زیادی داشته است و به خاطر همین، از این فرصت خیلی مناسب استفاده کردیم تا با حضور در شرکت‌های فولادساز ایران شرایط سرمایه‌گذاری و همکاری شرکت‌های چینی و شرکت‌های ایرانی را بررسی کنیم.

وی با اشاره به آینده‌نگری در صنعت فولاد و وضعیت فولاد مبارکه در آینده گفت: باید بگویم که فولاد مبارکه بزرگ‌ترین شرکت فولادسازی ایران است و سهم بزرگی از فولاد ایران را در دست دارد، همان‌طور از نظر فنّاورانه بسیار پیشرفته است و آنچه ما در این بازدید متوجه شدیم این بود که صنایع فولادسازی ایران و چین مشترکات بسیاری دارند و از همین رو فکر می‌کنم که آینده درخشانی در انتظار فولاد مبارکه است.

شرکت بائو استیل در سال 2014 با تولید 43 میلیون تن فولاد خام در رتبه چهارم جهانی قرار گرفت اما در سال 2015 با 9 میلیون تن کاهش تولید، به جایگاه پنجم جهانی رسید. این شرکت پیش‌بینی کرده تا پایان سال جاری میلادی، به ظرفیت تولید 80 میلیون تنی دست پیدا می‌کند در حالی‌که تا سال 2015 از ظرفیت تولید 50 میلیون تنی برخوردار بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 30 مرداد 1395، کدمطلب: 13950530000654 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین