پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
شرکت های بزرگ معدنی و مالی جهان در سومین مجمع ایران و اروپا، آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن ایران اعلام کردند.

شعار سال: در سومين مجمع ايران و اروپا که با حضور بيش از 400 مدير و کارشناس از بزرگ ترين شرکت هاي معدني، صنعتي، مالي و بيمه اي جهان در زوريخ سوييس برگزار شد، جرمي وير (Jeremy Weir) مدير عامل شرکت ترافيگورا (Trafigura) سومين شرکت بزرگ مواد خام دنيا، پس از مذاکره با دکتر مهدي کرباسيان رييس هيات عامل ايميدرو از آمادگي اين شرکت براي حضور و سرمايه گذاري در صنعت مس ايران خبر داد.

همچنين در ديدار مهدي کرباسيان با ژرارد ترنِيره (Gerard Terneyre) قائم مقام شرکت والورِک (Vollourec) که در زمينه هاي صنعت، انرژي، ساخت و ... فعاليت مي کند، طرفين بر سرمايه گذاري مشترک براي راه اندازي کارخانه توليد « لوله هاي فولادي بدون درز» توافق کردند.
از سوي ديگر ملاقات با مدير ارشد مؤسسه جهاني مالي و بيمه اي KBC که مقر آن در بروکسل است براي تأمين مالي و سرمايه گذاري در بخش معدن و صنايع معدني ايران از ديگر نشست هاي اختصاصي در سومين مجمع ايران و اروپا بود. کي بي سي، در اين نشست در مرحله نخست موافقت خود را براي تأمين مالي طرح هاي توسعه اي به ارزش 50 ميليون يورو اعلام کرد.

در اين مجمع که تعدادي از شرکتها و بانکهاي بزرگ ايراني حضور داشتند، بيش از 50 سخنران از ايران و ساير کشورها به ارايه فرصت هاي همکاري و سرمايه گذاري ها با ايران پرداختند. موضوع سخنراني ها دوره پسابرجام در ايران، نقش بانک ها در اقتصاد ايران، زنجيره تأمين و توليد، انرژي و انرژي هاي تجديد پذير، استراتژي هاي رقابت پذيري جهاني و نقش صنايع مادر در ايران بود.

بهرام سبحاني مديرعامل شرکت فولادمبارکه و رئيس انجمن توليدکنندگان فولاد در اين اجلاس طي سخناني به تشريح وضعيت صنعت فولاد کشور و برنامه هاي آتي آن پرداخت.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاين، تاریخ انتشار: 19 ارديبهشت 1395، کد مطلب: -:www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین