پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۰۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
فرماندار خوروبیابانک در کارگروه اشتغال شهرستان از تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان خبر داد و گفت: امید است با تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر شهرستان فراهم آید.

شعار سال: علی استوار کشت گیاهان دارویی، صنعت گردشگری و تخصیص اعتبار مناسب برای توسعه مشاغل خانگی از اولویت های اشتغال عنوان کرد و افزود: طرح توسعه مشاغل خانگی در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار باید در اولویت دستگاه های اجرائی قرار گیرد.

وی با اشاره به رتبه ممتاز شهرستان در صنعت توریسم و گردشگری اظهار کرد: شهرستان خورو بیابانک با جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی و دارا بودن تعداد ۴۶ واحد اقامتی بوم گردی رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

استوار خاطر نشان کرد: در برخی از استان های کشور همچون یزد و یا شهرستان های بزرگی همچون کاشان این آمار بسیار کم است و این نشاناز این دارد که ما می توانیم با تلاش، پیگیری و همفکری و تعامل و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان در ابعاد مختلف صنعتی، تولیدی، گردشگری گام های خوبی را در جهت توسعه شهرستان برداریم.

وحید نقوی دبیر کارگروه اشتغال شهرستان در این جلسه با اشاره به تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران این اقدام را در جهت تسریع در رشد و توسعه شهرستان و هدایت منابع مردمی به بخش‏های تولیدی، بسترسازی برای ورود بخشهای تعاونی و خصوصی به فعالیت های اقتصادی عنوان کرد و گفت: درطرح هایی که به دلیل افزونه زا بودن(رانت زا) انجام آن امکان واگذاری آن به بخش خصوصی وجود ندارد شرکت های توسعه و عمران در راستای اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و قانون بخش تعاون اقتصاد جمهوری اسلامی ایران تشکیل می شود.

وی تصریح نمود: حدأق نیم درصد مردم شریف شهرستان عضو این شرکت تعاونی خواهند شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری سفیر خوروبیابانک، تاریخ 18 دی 95، کد مطلب: 44105: www.safirekhoor.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
بخش تعاون در ایران یک فاجعه است. فاجعه با روکش شکلاتی و وانیلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین