پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: دومین دوره رویداد استارت‌آپ‌ویکند بوشهر با شرکت 100 نفر از کارآفرینان و دانشجویان استان‌های بوشهر و فارس در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

شعار سال: عبدالمجید مصلح در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به رویکرد دانشگاه خلیج فارس در توسعه کارآفرینی دانش بنیان و فناوری محور در خصوص دومین رویداد کارآفرینی بوشهر گفت: دومین رویداد کارآفرینی استان بوشهر با عنوان استارتاپ کمپ با شرکت 100 نفر از کارآفرینان و دانشجویان استان‌های بوشهر و فارس به مدت 54 ساعت در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: استارت‌آپ‌ویکند یک رویداد آموزشی، تجربی جهانی است که طی 3 روز متوالی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه در طرح استارت‌آپ‌ویکند شرکت کنندگان ایده‌هایشان را مطرح می‌کنند خاطرنشان کرد: در طرح استارت‌آپ‌ویکند برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گردهم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ‌ای را اجرا کند.

مصلح ضمن تقدیر از همکاری بنیاد نخبگان استان بوشهر، پارک علم و فناوری خلیج فارس، استانداری بوشهر و کانون کارآفرینی ایران در برگزاری مناسب این رویداد بر لزوم برنامه‌ریزی برای کاربردی کردن ایده‌ها و طرح‌های فناورانه ارائه شده در دومین رویداد کارآفرینی بوشهرتاکید کرد.

وی افزود: ایده‌های بسیار خوبی از سوی شرکت‌کنندگان در این دوره از رویداد ارائه شد که با بررسی تیم داوری از بین آنها 3 ایده برتر انتخاب شد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: در دومین رویداد کارآفرینی بوشهر استارتاپ کمپ 100 نفر از کارآفرینان و دانشجویان استان‌های بوشهر و فارس 44 ایده کارآفرینی مطرح کردند که از بین آنها 10 ایده به مرحله نهایی مسابقه راه پیدا کرد.

مصلح بیان کرد: در مرحله نهایی این رویداد تیم‌های آسان بار، همیار تحصیلی، کلمب، رنتیس، انیگما، خندگرام، پیکاسو آنلاین، مدی مد، فود استور و ولرم ایده‌های نوآورانه خود را طی 54 ساعت به مرحله اجرا درآوردند و در نهایت با رأی داوران 3 تیم برگزیده انتخاب شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم,تاریخ انتشار 9آذر 1394,کد مطلب:930579 , www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین