پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۴۱۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
مجید محتشمی با بیان اینکه همه اصلاح‌طلبان روی کاندیداتوری و حمایت از آقای روحانی اجماع دارند گفت: در زمینه شوراها احتمال گسست و ارائه دولیست جداگانه وجود دارد که رهبری اصلاحات باید در این مدت باقی‌مانده در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی اقداماتی را انجام دهد تا اصلاح‌طلبان تقویت شوند.

شعار سالمجید محتشمی دبیر کل حزب آزادی در خصوص انتقادات وارد شده به شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار داشت: طی جلسه‌ای که چند سال پیش با رئیس دولت اصلاحات داشتیم، تاکید کردیم که تشکیل جبهه واحد اصلاح‌طلبی ضروری است و اگر این وحدت بین اصلاح‌طلبان باشد کاندیدا واحد خواهیم داشت و در جذب آرا مردم موفق‌تر خواهیم بود.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که احزاب قوی اصلاحات که دارای شعب استانی هستند عضو شورای سیاستگذاری شوند و همه احزاب بتوانند بدون هیچ پیش شرطی وارد جبهه اصلاح‌طلبان شوند.

دبیر کل حزب آزادی گفت: در صورتی که اعضا محدود باشند عملا شاهد از هم‌گسیختگی بین اصلاح‌طلبان خواهیم بود و این امر وحدت کلمه را از بین می‌برد و اگر این وحدت کلمه حاکم نباشد ممکن است اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها دو لیست ارائه دهند.

محتشمی ادامه داد: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری همه اصلاح‌طلبان روی کاندیداتوری و حمایت از آقای روحانی اجماع دارند اما در زمینه شوراها احتمال گسست و ارائه دولیست جداگانه وجود دارد که رهبری اصلاحات باید در این مدت باقی‌مانده در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی اقداماتی را انجام دهد تا اصلاح‌طلبان تقویت شوند.

وی در خصوص احتمال کاندیداتوری یک کاندیدا اصلاح‌طلب در کنار روحانی گفت: این کار به صلاح نیست، آقای روحانی با ادبیات اصلاح‌طلبی و حمایت اصلاح‌طلبان توانست به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود و در دوره دوازدهم هم هیچ آلترناتیوی برای روحانی وجود ندارد.

دبیر کل حزب آزادی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال کاندیداتوری علی مطهری از طرف اصلاح‌طلبان گفت: علی مطهری ادبیات اصلاح‌طلبی دارد، بیشترمواضع وی دارای ادبیات اصلاح‌طلبی است و رویکرد خوبی در جامعه اصلاح‌طلبان کشور دارند ولی اینکه کاندیدای ریاست جمهوری این جربان سیاسی باشد، این صحیح نیست.

محتشمی در پایان خاطر نشان کرد: مهم‌ترین شعار اصلاح‌طلبان آزادی نقد و آزادی‌بیان است و به همین دلیل هم شاهد این هستیم با وجود اینکه اصلاح‌طلبان همکاری تنگاتنگی با یکدیگر دارند اما از نقد هم ابایی ندارند و می‌توان این را مزیت جریان اصلاح‌طلبی دانست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی دانا، تاریخ انتشار 26 دی 1395، کد مطلب:1001598 : www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین