پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
مجید محتشمی گفت: آنچه که نقطه ضعف روحانی می‌تواند قلمداد شود، موضوع اقتصادی و ضعف در تکمیل در منظومه فکری برای اداره داخلی کشور است.

شعار سال: مجید محتشمی دبیر کل حزب آزادی در خصوص ویژگی وزرای دولت دوازدهم از نظر اصلاح‌طلبان اظهار داشت: کابینه‌ای با ترکیب جوانان و میانسالان یا به عبارت دیگر جوانان و افراد باتجربه، مطالبه اصلاح‌طلبان از روحانی است.

وی افزود: استفاده ازکسانی که طی 37 سال گذشته مدیر بودند و خنثی عمل کردند و خلاقیت و ابتکاری برای کارهای خودشان نداشتند، برای روحانی مفید نیست.

دبیر کل حزب آزادی گفت: روحانی دردولت دوازدهم باید طوری عمل کند به که بتواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد و طوری عمل کند که آبروی مجموعه اصلاح‌طلبان و اعتدال را در کشور نهادینه کند تا در انتخابات 1400 هم نتیجه خوبی بگیریم.

محتشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "تغییرات در کدام وزارتخانه‌ها الزامی است؟" عنوان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان مناطق آزاد، وزاتخانه‌های اقتصاد، آموزش و پرورش، علوم، و حتی وزارت جهاد و کشاورزی.

وی تصریح کرد: هر چند محمود حجتی در وزارت جهاد و کشاورزی عملکرد خوبی داشته، ولی افزایش سن آقای حجتی ایجاب می‌کند که این وزارتخانه هم دستخوش تغییرات شود.

دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه ایجاد تغییرات در سازمان محیط زیست و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم لازم است اظهار داشت: هرچند ربیعی تاثیرات مثبتی در وزارت کار داشته اما بخش عمده‌ای از مطالبات مردم به موضوع رفاه، تامین اجتماعی و تغییر و تحول نظام سلامت بازمی‌گردد و آقای روحانی از طریق کار روی این وزارتخانه می‌تواند بخش عمده‌ای از مطالبات مردم را پاسخ دهد.

محتشمی در خصوص مهم‌ترین نقطه ضعف دولت یازدهم گفت: آنچه که نقطه ضعف روحانی می‌تواند قلمداد شود، موضوع اقتصادی و ضعف در تکمیل در منظومه فکری برای اداره داخلی کشور است.

وی ادامه داد: اقتصاد و زیرساخت‌های جامعه باید در منظومه فکری آقای روحانی لحاظ شود و روحانی باید تلاش کند از کادر جوان‌تر و با شجاعت و جسارت بیشتری در عرصه اقتصادی و حتی فرهنگی و ورزشی استفاده کند و این پاشنه آشیل دولت روحانی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا ، تاریخ انتشار 11تیر 96، کدمطلب:1139555، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین