پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۹۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
دومین کنگره بین المللی روش های کم تهاجمی زنان و مامایی و سیزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران، از روز پنج شنبه ۳۰ دی ماه جاری در مرکز همایش های رازی آغاز می شود.

شعار سال: ابوالفضل مهدی زاده دبیر اجرایی کنگره بین المللی روش های کم تهاجمی زنان و مامایی گفت: اهمیت زایمان طبیعی و چالش های آن، کاهش مرگ و میر مادران در حین زایمان، مشکلات زنان در دوران یائسگی و اختلالات جنسی، از جمله موضوعاتی است که در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به حضور میهمانانی از اروپا و آمریکا در کنگره پیش رو، افزود: خوشبختانه کشور ما از علم روز دنیا عقب نیست، اما هدف از برگزاری این کنگره، انتقال دانش و تکنولوژی های جدید به همکاران است تا بتوانند اطلاعات پزشکی خود را به روز کنند.
مهدی زاده، مخاطبین اصلی کنگره را متخصین زنان، فوق تخصص های زنان، متخصصین بیهوشی، جراحی عمومی، پاتالوژی، رادیولوژی، سرطان ها به خصوص سرطان های زنان، متخصصین نوزادان و اطفال، ماماها و پزشکان عمومی دانست و گفت: انجام جراحی های لاپاراسکوپی به صورت زنده توسط بهترین جراحان ایرانی شاخص در دنیا و جراحان خارجی، از جمله برنامه های این کنگره خواهد بود.
دومین کنگره بین المللی روش های کم تهاجمی زنان و مامایی و سیزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران، در روزهای ۳۰ دی تا سوم بهمن ۹۵ در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیل دانا، تاریخ انتشار 29 دی 1395، کد مطلب: 1010221: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین