پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
رئیس شبکه بهداشت شهرستان کازرون در پایان عنوان داشت: امیدواریم که بتوانیم زمینه دسترسی عادلانه تمام افراد جامعه را به خدمات بهداشتی فراهم کنیم و با حفظ، پایش و ارتقاء سطح سلامت، جامعه ای پویا و رو به ترقی داشته باشیم.

شعار سال: رئیس شبکه بهداشت دکتر شهید علی اکبر پیرویان شهرستان کازرون اظهار داشت: ما باید نظام تغذیه مناسبی در بحث تولید، توزیع و مصرف دارا باشیم و با آموزش رژیم غذایی صحیح از افزایش وزن، دیابت، فشار خون جلوگیری کنیم.

دکتر بندر برامکی گفت: در همین رابطه شبکه بهداشت و درمان کازرون با همکاری بسیج جامعه پزشکی با ایجاد غرفه های سلامت، آموزش در سطح مدارس و توزیع برشورهای آموزشی در سطح شهر، سعی در آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با عوامل بیماری داشته است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی کازرون با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در سند چشم انداز توسعه بر مسئله بهداشت و درمان بیان داشت: همزمان با شروع طرح تحول سلامت شاهد رضایتمندی بیماران و خانواده های آنها در مراکز درمانی شهرستان به ویژه بیمارستان ولی عصر(عج) بودیم که امیدوارم مراحل بعدی طرح تحول سلامت با در بر گرفتن بخش های گسترده تری از درمان و بهداشت بتواند موجب افزایش رفاه عمومی شود.

وی در خصوص افزایش مراکز بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: با افتتاح آزمایشگاه شیخ ابوتراب واقع در خیابان سلمان و درمانگاه تخصصی واقع در بیمارستان ولی عصر(عج) مقداری از ازدیاد تجمع در مراکز درمانی دیگر کاسته شد.

برامکی اظهار داشت: امیدواریم در خصوص بیمارستان های امام علی(ع)، بیمارستان قائمیه و بیمارستان 200 تختخوابی کازرون که حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته خبرهای خوشی به مردم عزیزمان بدهیم که البته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسئولین دانشگاه آزاد قول تکمیل بیمارستان قائمیه و امام علی(ع) را در سال 94 داده اند.

این مقام مسئول گفت: کارگروه بهداشت و امنیت غذایی شهرستان با ریاست فرماندار و دبیری رئیس شبکه بهداشت هر ماه در فرمانداری تشکیل می شود و تمام ادارات و نهادهای ذیربط مثل جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، شورای اصناف و... در این کارگروه حضور دارند و برای مثال مواردی از قبیل تجهیز کشتارگاه دام کازرون و همچنین نظارت بر کشتار بین راهی به جد دنبال می شود.

وی در پایان به تشریح برنامه های برگزار شده در هفته سلامت پرداخت و خاطرنشان کرد: در هفته سلامت برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار شد که از جمله آن ها می توان به برپایی نمایشگاه غذای سالم و ناسالم، غرفه های سلامت، پیاده روی خانوادگی، کلاس های آموزشی در مدارس و مراسم نمادین زنگ سلامت در مدارس اشاره کرد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کازرون در پایان عنوان داشت: امیواریم که بتوانیم زمینه دسترسی عادلانه تمام افراد جامعه را به خدمات بهداشتی فراهم کنیم و با حفظ، پایش و ارتقاء سطح سلامت، جامعه ای پویا و رو به ترقی داشته باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت کازرون خبر، تاریخ 16 اردیبهشت 94، کد مطلب: 3334: www.kazeroonkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین