پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: برنامه‌های فرهنگی برای ارتقای فرهنگ جامعه جهت پذیرش معلولان در اجتماع در سازمان بهزیستی گیلان تدوین و اجرا می‌شود.

شعارسال: محمدرضا پارسی در نشست خبری به‌مناسبت روز جهانی معلولان با اشاره به اینکه پارک فرشتگان دیوار 47 همزمان با روز جهانی معلولان در رضوانشهر افتتاح می‌شود، اظهار داشت: این پارک با هدف معرفی افراد سندروم دان احداث شده است.

وی حمایت و توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی را مورد تأکید قرار داد و افزود: سازمان بهزیستی گیلان برای این امر برنامه مدونی را دنبال می‌کند.

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه 670 نفر در بانک اطلاعاتی بهزیستی گیلان به‌عنوان بیمار سندروم دان ثبت شده‌اند گفت: در کل 36 هزار و 867 نفر معلول در بانک اطلاعاتی سازمان ثبت شده‌اند.

پارسی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر معلولان در گیلان تصریح کرد: جشنواره موسیقی معلولان همزمان با دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود.

وی با توسعه مراکز نگهداری بیماران روانی را از برنامه‌های سازمان بهزیستی گیلان عنوان کرد و گفت: مراکز نگهداری روزانه بیماران روانی در گیلان وجود ندارد و مراکز ما شبانه‌روزی هستند.

مدیرکل بهزیستی گیلان افزود: برنامه‌های فرهنگی برای ارتقای فرهنگ جامعه جهت پذیرش معلولان در اجتماع در سازمان بهزیستی گیلان تدوین و اجرا می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9آذر1394، کدخبر: 930826: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین