پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۷
آزاده عباس زاده، بنیانگذار انجمن دیوار 47 که متعلق به کودکان سندروم داونی است، اعلام کرد که طبق آخرین مذاکرات صورت گرفته با سازمان بهزیستی، روز جهانی سندروم داون به تقویم باز می گردد. عباس زاده گفت: متاسفانه چند سالی است که روز جهانی سندروم داون، مورخ 21 مارس در تقویم ایران حذف شده است

شعارسال: آزاده عباس زاده، بنیانگذار انجمن دیوار 47 که متعلق به کودکان سندروم داونی است، اعلام کرد که طبق آخرین مذاکرات صورت گرفته با سازمان بهزیستی، روز جهانی سندروم داون به تقویم باز می گردد.

عباس زاده گفت: متاسفانه چند سالی است که روز جهانی سندروم داون، مورخ 21 مارس در تقویم ایران حذف شده است و نمایندگی یونیسیف در ایران نسبت به آن بی توجه است.

وی ادامه داد: حدود 100 روز است که در تلاش بودیم تا با کمک بهزیستی و نهادهای دیگر بتوانیم این روز را به تقویم ایران بازگردانیم، تا سندروم داونی ها در ایران هم مانند سایر نقاط جهان بتوانند در این روز از دغدغه های خود بگویند و مورد حمایت سازمان ها قرار بگیرند.

رییس انجمن دیوار 47 تاکید کرد: در نهایت دکتر حسین نحوی نژاد، معاون امور توانبخشی بهزیستی، طی نامه ای از نمایندگان یونیسف در ایران خواست تا این روز را به تقویم برگردانند.

گفتنی است، روز 21 مارس، مصادف با اول فروردین امسال هم مراسم روز جهانی سندروم داون در ایران برگزار نشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مخبر، تاریخ انتشار: 7تیر1397، کدخبر: 6425146: www.mokhbernews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
حمایت های لازم از بیماران خاص توی کشور خیلی کمه و باید بنیاد های خیریه بیشتر در کشور تاسیس بشن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین