پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۸۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۵
امام جمعه دماوند با بیان اینکه باید تقویت آتش‌نشانی‌های 5 شهر دماوند در اولویت مسؤولان قرار گیرد، گفت: دماوند فاقد نردبان ویژه امدادرسانی به ساختمان‌های بلند است.
شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی امروز ضمن تسلیت شهادت شماری از آتش‌نشانان قهرمان حادثه پلاسکو در تهران اظهار کرد: شهرستان دماوند دارای پنج شهر است که شهر دماوند از نظر امکانات نسبت به شهرهای دیگر امکانات مطلوب‌تری را دارد.

وی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی، یکی از مشکلات اساسی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهرستان دماوند است، افزود: باید مجوزهای استخدام نیرو از استانداری تهران اخذ شود.

امام جمعه دماوند ادامه داد: با توجه به فضایی که در کشور پیش آمده، از فرماندار شهرستان دماوند، اعضای شورای شهر و شهردار دماوند خواستیم که نسبت به اخذ مجوزهای استخدام نیرو اقدامات جدی‌تر را داشته باشند.

فتاح‌دماوندی کمبود امکانات غالباً در حوزه امداد و نجات به ساختمان‌های بلندمرتبه را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: برای ارائه خدمات امداد و نجات در مواقع ضروری به مجتمع‌های چندطبقه تجاری، اداری و مسکونی به یک دستگاه خودرو با نردبان بلند در دماوند نیازمند هستیم تا بتوان اینگونه ساختمان‌ها را پوشش داد.

وی با تأکید بر اینکه جان و سلامت مردم مسأله‌ای نیست که آن را پشت گوش بیندازیم، تصریح کرد: اعضای شورای شهرهای شهرستان دماوند باید تقویت ایستگاه‌های آتش‌نشانی خود را در اولویت قرار دهند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه در خیلی از پروژه‌های عمرانی ممکن است که میلیاردها تومان شهرداری‌ها هزینه کنند، تأکید کرد: باید به تقویت ایستگاه‌های آتش‌نشانی و نجات جان مردم هر چند هزینه‌های بیشتری در پی داشته باشند، اهمیت بیشتری داده شود.

فتاح‌دماوندی خاطرنشان کرد: در خطبه‌های نماز جمعه هفته اخیر، از مسؤولان پنج شهر شهرستان دماوند درخواست کردیم که نسبت به تجهیز آتش‌نشانی‌های خود گام‌های بلندتری بردارند و در بودجه سال 1396 به بخش نیرو و تجهیزات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6 بهمن 1395، کد مطلب: 13951106001224، www.tehran.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
یعنی تا قبل از حادثه پلاسکو ، جناب امام جمعه اطلاع نداشتند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین