پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه ضرورت دارد توجه به ایمنی ساختمان‌ها در یزد افزایش یابد، گفت: نشان ایمنی به ساختمان‌های ایمن یزد اعطا شود.

شعار سال: هادی هادی‌نسب صبح امروز در نشست با معاون شهردار یزد با تسلیت شهادت آتش‌نشانان و درگذشت تعدادی از مردم در حادثه پلاسکو اظهار داشت: حادثه پلاسکو برای تمام مردم ایران بسیار ناراحت کننده بود.

وی افزود: این حادثه علاوه بر اینکه برای تمام مردم ایران دردناک و غم انگیز بود، زنگ خطری هم برای تمام کشور بود که باید نسبت به ایمنی ساختمان‌ها در برابر حوادث مختلف توجه بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد بر ضرورت تشکیل تیم‌های مشترک بازرسی و نظارت در زمینه ایمنی ساختمان‌ها تاکید کرد و گفت: این تیم‌ها نقش مهمی در زمینه تهیه شناسنامه ایمنی مجموعه‌های مسکونی و تجاری پر جمعیت دارد.

هادی‌نسب تصریح کرد: یکی از مهمترین نکاتی که در ساختمان‌سازی باید مورد توجه قرار گیرد، بحث رعایت اصول فنی و ایمنی در ساختمان‌سازی است که اگر رعایت نشود، امکان ایجاد خسارت در حوادث مختلف را افزایش می‌دهد.

وی افزود: در این زمینه، شهرداری و نظام مهندسی استان یزد باید به صورت مشترک طرحی را ارائه کنند که بر اساس این طرح، به ساختمان‌هایی که ضوابط فنی و مهندسی ایمنی را رعایت می‌کنند، ستاره ایمنی ارائه شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد خاطرنشان کرد: در راستای جذب هرچه بیشتر افراد برای جذب این ستاره‌ها، باید این طرح سبب ایجاد ارزش افزوده برای ساختمان‌های دارای ستاره ایمنی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 09 بهمن 1395، کد مطلب:1310231 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
غیر ایمن ها را چه می کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین