پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
مدیرکل استاندارد استان بوشهر از تعطیلی آسانسورهای فاقد استاندارد استان بوشهر خبر داد و گفت: آسانسورهای چهار هتل و هتل آپارتمان بوشهر پلمب شد.

شعار سال: محمد رحیم بهره‌مند ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اطلاع رسانی و اخطار به مدیران ساختمان های اماکن عمومی دارای آسانسور از جمله هتل ها در خصوص اخذ گواهینامه استاندارد و ایمنی وعدم پیگیری آنان، پلمپ آسانسورهای فاقد گواهینامه بازرسی آغاز شده است .

وی بیان داشت: استان بوشهر یکی از قطب های گردشگری کشور محسوب می شود، از این رو، توجه به زیرساخت های رفاهی، ایمنی و استاندارد بودن اماکن عمومی، می تواند تاثیر زیادی در رونق صنعت گردشگری این استان داشته باشد.

بهره‌مند خاطر نشان کرد: شورای عالی استاندارد ایران با توجه به اهمیت آسانسورها که عدم ایمنی آنها خطرات جبران ناپذیری را برای سرنشینان و کاربران آن ایجاد می کند، اخذ گواهی ایمنی و کیفیت را برای آسانسورها اجباری اعلام کرده است.

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از بروز هر گونه حوادث احتمالی، همه دستگاه های اجرایی و مسئولان و متولیان اماکن عمومی و مسکونی استان با جدی گرفتن این موضوع نسبت به دریافت گواهینامه بازرسی آسانسور اقدام کنند.

وی ادامه داد: در صورت عدم دریافت گواهینامه بازرسی ادواری سالیانه، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم باید آگاه باشند که با توجه به اجباری شدن استاندارد ادواری آسانسور، تمام مدیران ساختمان ها، ارگان های دولتی و خصوصی باید در راستای استانداردسازی قطعات آسانسورهای واحدهای خود اقدام کنند.

وی گفت: استاندارد آسانسور باید اعتبار داشته باشد، بیمه سرنشین آسانسور باید تمدید شود و سرویس و نگهداری آن توسط شرکت دارای پروانه طراحی و مونتاژ از سازمان صنعت، معدن و تجارت و قرارداد رسمی سرویس و نگهداری انجام گیرد

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 تیر 1396، کد مطلب: 4021388:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین