پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
زهرا افضلی‌نیا پیش از ظهر امروز در جمع رؤسای تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: جلوگیری از کالای قاچاق یکی از راه‌های رسیدن به توسعه پایدار در کشور است.
شعارسال: وی افزود: افزایش قاچاق در کشور تاثیر مخربی دارد که از جمله آثار آن می‌توان به کاهش تولید داخلی، تجارت قانونی، سرمایه‌گذاری و اشتغال اشاره کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور خاطر نشان کرد: جلوگیری از کالای قاچاق نقطه عطف در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی است.

افضلی‌نیا در ادامه با عنوان اینکه با برنامه‌های صورت گرفته فضا برای فعالیت قاچاق ناامن شده است، بیان کرد: در این راستا تلاش کردیم در این بخش فعالیت‌های خود را تشدید کنیم.

وی به کشف 520 کیسه برنج قاچاق در شهرستان دیر خبر داد و عنوان کرد: پس از تشکیل پرونده و احراز تخلف، کلا ضبط و عاملین به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از دیگر کالای کشف شده در استان بوشهر می‌توان به یک دستگاه موتور سیکلت فاقد هرگونه گمرکی اشاره کرد و گفت: پرونده این متخلف نیز به شعبه اول ویژه کالای قاچاق ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خاطر نشان کرد: گران‌فروشی یکی دیگر از برنامه های مهم ما در تعزیرات است که توسط کارشناسان نظارت می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: در این راستا با نظارت از تعدادی از نانوایی های شهرستان کنگان تخلف 7 واحد محرز و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7 بهمن1395، کدخبر: 13951107000446، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
راست می گه، شوتی ها هم از استان رفته اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین