پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
امام جمعه آمل با اشاره به لزوم رعایت آداب اسلامی توسط نمایندگان مجلس، گفت: مشکلات مردم در راس وظایف نمایندگان خانه ملت باشد.

شعار سال : حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی‌آملی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در مصلای بزرگ قدس با تاکید بر اینکه مسئولان باید در زمینه فعالیت برای گره‌گشایی مردم خود را خادم آنها بدانند، اظهار کرد: خدمت در مملکت اسلامی دارای اجر و پاداش فراوان است.

خطیب جمعه آمل با اشاره به اینکه در اربعین حسینی بیش از 20 میلیون عاشق اهل‌بیت (ع) در بزرگ‌ترین گردهمایی مذهبی جهان به زیارت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) رفتند، افزود: این اقدام بزرگ با امنیت کامل برگزار شده و باعث مبهوت شدن جهانیان شد.

رحمانی‌آملی با اشاره به اینکه امروزه باید با فرهنگ عاشورا گام برداریم، تصریح کرد: با توسل به امامان و معصومان می‌توان از دام‌های پر فریب دنیا نجات یافت.

خطیب نماز جمعه آمل با اشاره به روز مجلس و ایام شهادت شهید مدرس، گفت: نمایندگان ملت باید در مجلس اخلاق اسلامی را رعایت کنند و در بیانات خود از الفاظ مناسب و در شان مردم استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید مشکلات ملت در مجلس بررسی شده و برای آن راه حل بیان شود، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مملکت شیعه‌نشین و اسلامی باید با نمایندگان دیگر کشورها تفاوت زیادی داشته باشد.

رحمانی‌آملی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب نیز بر رعایت آداب و اخلاق اسلامی در خانه ملت از سوی نمایندگان تاکید زیادی دارند تا حرف‌ها و عملکردها سنجیده باشد.

وی با اعلام اینکه شهید مدرس روحیه‌ای ارزشمند و شجاعتی بی‌نظیر مطابق با آداب اسلامی داشت، گفت: اسلام دین منطق، متین و دقیقی است که باید شئونات آن از سوی نمایندگان مجلس رعایت شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر : 13 آذر 1394 کد مطلب : 13940913000482 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین