پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
امام جمعه گلوگاه با اعلام اینکه ما وابسته به برجام نیستیم چرا که مکتب اهل بیت و مقاومت امام حسین(ع) را داریم، گفت: ترامپ دیوانه به فکر کشور خودش باشد.

شعار سال: حجت‎الاسلام سیدابراهیم میراحمدی صبح امروز در سیزدهمین یادمان سید رحیم موسوی‌آبلویی در روستای قاجارخیل بخش گهرباران شهرستان میاندورود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به همه جهان صادر شده است اظهار کرد: در آمریکا و اروپا و همه جای جهان هر روز به شمار کسانی که از آمریکا و رژیم صهیونیستی نفرت پیدا می‌کنند افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آنچه در این مملکت داریم به برکت شهداست و ادامه دادن راه شهدا خوشحال کردن آنهاست، تصریح کرد: عشق به اهل بیت(ع) دنیا و آخرت ما را بس است.

امام جمعه گلوگاه با اعلام اینکه هدف دشمنان اهل بیت این است تا ریشه همه مسلمانان را حذف کنند، افزود: امروز به برکت ولایت فقیه که ثمره انقلاب اسلامی است، در راستای ولایت نبوی و علوی حرکت می‌کنیم و حدود و احکام اسلامی به واسطه ولایت فقیه در کشور اجرا می‌شود و این یک نعمت بزرگ است.

این مسؤول با تاکید بر حفظ حجاب و عفاف توسط بانوان جامعه، بیان کرد: حجاب و عفاف از تاکیدات دین اسلام و مایه آرامش در زندگی است که بانوان جامعه ما باید با الگوبرداری از فاطمه زهرا(س)، در این راستا الگوی جهانیان باشند.

میراحمدی با بیان اینکه دشمنان دین و قرآن و نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند با ظواهر فریبنده این ارزش و هویت دینی را کم رنگ و پایه‌های محکم آن را سست نشان دهند، یادآور شد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و آیین نبوی و علوی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن بدون کمترین هزینه وارد خانه‌های ما می‌شود، ادامه داد: در این سال‌های اخیر،‌ پدیده‌ای به نام تک‌فرزندی ظهور کرده که همین امر موجب کاهش جمعیت جوان در کشور شده است، برخلاف گذشته که خانواده‌ها داشتن فرزند بیشتر را سرمایه می‌دانستند امروزه بیشتر زوج‌ها تک فرزندی و یا حتی بی‌فرزندی را انتخاب می‌کنند.

امام جمعه گلوگاه تصریح کرد: زوج‌‌هایی که به تک فرزندی معتقدند، ممکن است خودشان را قانع کنند که اداره خانواده‌ای سه عضوی برای آنها از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است و در ضمن تک فرزندی به آنها این امکان را می‌‌دهد که همه وقتشان را صرف تربیت، پرورش و نظارت بر تنها کودک خانواده کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه دشمن از طریق ماهواره به جنگ با اعتقادات و فرهنگ اسلامی ـ ایرانی ما آمده است، تاکید کرد: باید برای مقابله با جنگ نرم فرهنگی که از این طریق علیه ما اعمال می‌شود، آماده بوده و با ترویج بیش از پیش فرهنگ تربیتی غنی خود اجازه ندهیم دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود دست یابند.

میراحمدی در بخش دیگری با اعلام اینکه ما وابسته به برجام نیستیم چرا که مکتب اهل بیت و مقاومت امام حسین(ع) را داریم، اظهار کرد: ترامپ دیوانه به فکر کشور خودش باشد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران سیلی سختی به استکبار زدند، گفت: وحدت مردم حول محور اهل بیت سبب اقتدار نظام شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 21 مهر 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۷۲۱۰۰۰۱۸۵ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین