پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۱۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
طرح ملی جنگلانه همزمان با سراسر کشور در شهرستان شیروان به اجرا در آمد.

شعارسال: "مهدی خانلقی" مسئول تشکل زیست محیطی نور شیروان با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح ملی همزمان با سراسر کشور، در ارتفاعات قلعه زو از توابع شهرستان شیروان به اجرا در آمد.

وی گفت: این طرح با همکاری اعضای تشکل زیست محیطی نور شیروان، اداره محیط زیست، شهرداری و منابع طبیعی شیروان، دیگر گروهها و علاقه مندان به محیط زیست صبح روز پنج شنبه 18 آذرماه برگزار شد.

خانلقی گفت: دوست داران محیط زیست با استفاده از ابزارآلاتی مانند بیلچه کوچک، تیشه و کلنگ کوچک بذر گیاه باریجه را در جهت توسعه این گیاه در منطقه در دل خاک فرو کردند.

مسئول تشکل زیست محیطی نور شیروان افزود: جنگلانه مشارکتی است خودجوش و مردمی که با توجه به خشکیدگی وسیع رویشگاه های جنگلی و مرتعی کشور عزیزمان ایران که بدلیل اقدامات مخرب انسانی، صنعتی، چرای دام، سرشاخه زنی، تغییر اقلیم، خشکسالی و... ایجاد شده است و قصد دارد به احیا و ترمیم رویشگاههای جنگلی و مرتعی منطقه بپردازد.

وی افزود: جنگلانه برای اولین بار در شیروان به همت " تشکل زیست محیطی نور شیروان " با اميد به حضور پر رنگ دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی به همراه مردم و ساکنین محترم روستای عبداباد برگزار گردید.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری شهردار شیروان، رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شیروان، رییس اداره محیط زیست و مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان که در امر حفاظت از محیط زیست و خاک با تشکل زیست محیطی شیروان مساعدتهای لازم را دارند از مردم و علاقه مندان به طبیعت خواست در هر جایی که قرار دارند می توانند مبلغ خوبی در راستای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی اخبار شیروان، تاریخ انتشار: 19آذر1395، کدخبر: 46120: www.newssh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین