پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
این روزنامه در یک گزارش با تیتر "ابتکار آسوده باش شایعه سازان بیدارند" و یک مصاحبه با عنوان "مقابل بنزین قاتل ایستادم؛ انتقام می گیرند" سعی نمود تا ذهن مخاطب را به بیراهه سیاسی بودن انتقادات از سازمان پرحاشیه و کم بازده محیط زیست ببرد و باز هم بر "آلوده بودن" بنزین سالهای قبل از دولت روحانی پافشاری کند.

شعارسال: روزنامه تازه تاسیس "وقایع اتفاقیه" که انتشار خود را از سوم آذر ماه شروع کرده است، سعی نموده در چند شماره منتشر شده خود، توان قابل قبولی! را برای تبرئه بانوی پرحاشیه دولت بگذارد و او را از شائبه "سیاسی بودن" ادعای آلوده بودن بنزین های تولید داخل، رهایی دهد.

این روزنامه که صاحب امتیازی صادق خرازی و سردبیری سید شهاب الدین طباطبایی را یدک می کشد در روشی مبتدیانه دو رپرتاژ پر و پیمان برای معصومه ابتکار تهیه دیده که قطعا در کوتاه مدت شایعه اهداف پشت پرده و غیر سیاسی را در ذهن مخاطب جرقه می زند.

این روزنامه در یک گزارش با تیتر "ابتکار آسوده باش شایعه سازان بیدارند" و یک مصاحبه با عنوان "مقابل بنزین قاتل ایستادم؛ انتقام می گیرند" سعی نمود تا ذهن مردم را به بیراهه سیاسی بودن انتقادات از سازمان پرحاشیه و کم بازده محیط زیست ببرد و باز هم بر "آلوده بودن" بنزین سالهای قبل از دولت روحانی پافشاری کند.




تصویر دو گزارش_مصابحه این روزنامه به نفع"ابتکار


وقایع اتفاقیه در بخشی از گزارش خود می آورد:"رییس سازمان حفاظت محیط زیست یکی از مسوولان دولت یازدهم است که بیشترین هجمه ها را از سوی رسانه های وابسته به جناحی خاص بر علیه خود دیده است. از اتهامات به دلیل افشای آلوده بودن بنزین پتروشیمی گرفته تا مصاحبه های مختلف او با رسانه های خارجی و همین اواخر ماجرای پژمان پلنگ کش.

این روزنامه بدون اشاره به لزوم واردات بنزین اضافه می کند:"ابتکار که از ابتدای ریاستش بر سازمان حفاظت محیط زیست بحث آلوده بودن بنزین پتروشیمی ساخت داخل در دولت دهم را به میان کشید از سوی برخی از رسانه ها و نمایندگان وابسته به جبهه پایداری مورد انتقاد قرار گرفت. برخی از نمایندگان مخالف که در برابر آلوده بودن بنزین تولید داخل و وارد شدن بنزین وارداتی مقابله می کردند، ادعای طرح اسنادی مبنی بر وارد کردن بنزین های استاندارد یورو۴ توسط همسر معصومه ابتکار کردند.


گزارش بسیار مثبت! این روزنامه در مورد کارنامه ابتکار بلافاصله بر روی خروجی سایت "سازمان محیط زیست" قرار گرفت.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری جهان نیوز، تاریخ انتشار: 9 آذر 1394، کد خبر: 458497 ،www.jahannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین