پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
وکیل جمعی از شکات در پرونده مدیر عامل سابق تامین اجتماعی از شکایت سعید مرتضوی علیه او و وکیل آن سازمان خبرداد.
شعارسال: مصطفی ترک همدانی در مورد آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی گفت: مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی تا به حال سه بار از بنده و وکیل سازمان تامین اجتماعی شکایت کرده است و قصد دارد ما را از جریان رسیدگی به پرونده خارج کند. شکایت های ایشان تحت عنوان نشر اکاذیب و افترا است.

این وکیل دادگستری در گفت‌و‌گو با ایلنا افزود: تا کنون راجع به یکی از پرونده‌ها قرار منع تعقیب صادر شده و دو پرونده دیگر در حال رسیدگی در دادسرا است. ما مدارک زیادی در دادگاه تجدید نظر ارایه دادیم که عمل مجرمانه ایشان تصرف غیر قانونی نیست بلکه اختلاس است. در بسیاری از موارد هم خود او و دیگران منتفع شده اند.

او افزود: فعلا قسمتی از پرونده مدیر عامل سابق تامین اجتماعی در دادگاه تجدید نظر است. همچنین پرونده شکایت عباس پالیزدار و پیمان حاج محمود عطار از دادستان سابق تهران نیز در دادگاه تجدید نظر در حال رسیدگی است.

ترک همدانی همچنین گفت: بخشی از پرونده مدیرعامل سابق تامین اجتماعی که درباره حکم شلاق است، برای رسیدگی به شعبه 68 دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سلامت نیوز، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1395، کدخبر: 205412، www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین