پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: قیمت خرید تضمینی گندم در شورای اقتصاد تصویب شده است که امیدواریم تا چند روز دیگر ابلاغ شود.

شعار سال: محمود حجتی چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه باید پیش‌نویس این موضوع را تهیه و مصوبه آن را ابلاغ کند که امیدواریم در روزهای آینده این اقدام انجام شود.

وی درباره تامین میوه شب عید نیز گفت: طبق سال‌های گذشته، ستاد تنظیم بازار مصوباتی داشته است. همکاران من هم اقدامات لازم را انجام داده‌اند و پیش‌بینی ما این است که مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وزیر جهاد کشاورزی در مورد اقدامات برای جبران سرمازدگی میوه‌های استان مازندران اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه پیشنهادی آورد که در دولت تصویب شد. بر این اساس قرار شده دولت مابه‌التفاوت بلاعوض ( کیلویی ۳۰۰ تومان) به باغداران خسارت دیده بپردازد که برای ۱۵۰ هزار تن اقدام شد.

حجتی اظهار امیدواری کرد که سایر منابع لازم هم تخصیص یابد تا مشکل مردم حل شود.

وی گفت: من در گذشته از بابت این تاخیر هم عذرخواهی کردم، اکنون هم عذرخواهی می‌کنم. همکارانم به دنبال حل تامین منابع مالی برای رفع مشکل باغداران استان مازندران هستند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1395، کد مطلب: 633998:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین