پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
مدیر امور آبفار شهرستان‌های قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ گفت: وزیر نیرو نیمه دوم اسفند سال جاری به مازندران سفر می‌کند و طی آن 3 پروژه مهم و بزرگ مجتمع آبرسانی روستای کلاگر محله، شهرودکلا و سنگتی که بیش از 15 روستا را پوشش می‌دهند، بهره‌برداری می‌شود.
شعارسال: مصطفی زمانی، با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های حوزه آب و فاضلاب اعتبارات ملی خوبی جذب کردیم، اظهار کرد: در بحث شبکه آبرسانی کمبودها و ضعف‌هایی داریم ولی تلاش کردیم با برنامه‌ریزی این مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه دقت داریم تا با حسن اجرا طول عمر پروژه‌ها را افزایش دهیم، افزود: برای ما دقت و کیفیت بسیار حائز اهمیت است.

مدیر امور آبفار شهرستان‌های قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ با اشاره به اقداماتی که در این شرکت انجام می‌شود، تصریح کرد: مدل‌سازی سیستم‌های روز دنیا علی‌رغم هزینه بیشتر، پیش‌قدم بودن در کنترل کیفیت و انتقال آب عالی و بدون قطعی در قالب مجتمع‌های آبرسانی و استفاده از پتانسیل روستاها از جمله کارهایی است که در مجموعه ما به آن توجه شده است.

زمانی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شهدای بالاتجن که 681 خانوار را پوشش می‌دهد، فازی از مجموعه پروژه‌هایی است که به‌صورت هم‍زمان به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: این پروژه‌ها عبارتند از حفر دو حلقه چاه با ظرفیت 26 لیتر بر ثانیه، لوله‌گذاری خط انتقال به طول 10 کیلومتر، لوله‌گذاری شبکه توزیع به طول 18 کیلومتر، احداث یک باب منبع هوایی به حجم 100 مترمکعب و دو باب ایستگاه پمپاژ که در مجموع با اعتباری بیش از 28 میلیارد و 989 میلیون ریال افتتاح شدند.

وی تصریح کرد: وزیر نیرو نیمه دوم اسفندماه سال جاری به مازندران سفر می‌کند و طی آن از پروژه مهم و بزرگ مجتمع آبرسانی روستای کلاگر محله، روسای شهرودکلا و روستای سنگتی که بیش از 15 روستا را پوشش می‌دهند و از لحاظ شبکه‌های آبرسانی و خطوط انتقال و هم از لحاظ مخازن سیستم‌های پیشرفته و با کیفیت دارند، افتتاح می‌شود.

مدیر امور آبفار شهرستان‌های قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ در پایان گفت: این سه پروژه بیش از 100 کیلومتر لوله‌گذاری، بیش از 300 متر مکعب احداث مخزن و بیش از 7 میلیارد تومان هزینه کرد دارند که در جای خود قابل توجه است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1395، کدخبر: 13951122000358، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین