پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
اعزام اکیپ‌های واکسیناسیون به مناطق مختلف شهرستان با اولویت مناطق عشایری و ارتفاعات صورت می‌گیرد.
شعارسال: محسن دهقانیان اظهار داشت: کنترل و مبارزه با بیماری‌های دامی و حفظ و صیانت از سرمایه‌های دامی کشور از مهم‌ترین وظایف دامپزشکی است و در همین راستا اقدامات کنترلی و پیشگیری از بیماری‌ها همه ساله در دستور کار قرار دارد.

رئیس شبکه دامپزشکی ریگان بیان داشت: در دهه فجر امسال شبکه دامپزشکی شهرستان طبق روال سال‌های گذشته در روزهای 20 و 21 بهمن ماه اقدام به معاینه رایگان دام‌های مناطق عشایری کرد و در این روزها با همکاری بخش خصوصی تمام خدمات معاینه دام‌ها به‌صورت رایگان انجام شد.

وی گفت: اعزام اکیپ‌های واکسیناسیون به مناطق مختلف شهرستان با اولویت مناطق عشایری و ارتفاعات و واکسیناسیون رایگان دام‌های این مناطق علیه بیماری تب برفکی، آبله و هاری صورت می‌گیرد.

دهقانی افزود: انجام 12 مورد ضدعفونی و سمپاشی جایگاه دام در دامداری‌های پرخطر و روستاهایی با نقل و انتقال بالای دام از دیگر اقدامات این شبکه است.

وی ابراز داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آشنایی دامداران با اصول پیشگیری و مراقبت از بیماری‌های دامی از دیگر اقدامات شبکه در این ایام است، به‌طوریکه تاکنون سه مورد کلاس آموزشی با موضوع اصول مدیریت دامداری، تب برفکی و بروسلوز در مناطق عشایری و ارتفاعات شهرستان برگزار شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی ریگان اظهار کرد: تا پایان هفته جاری دو مورد کلاس آموزشی در روستاهای سرزه، علی‌آباد و هشتصد متری برگزار می‌شود.

وی از دامداران خواست به‌منظور افزایش آگاهی و آشنایی با نکات بهداشتی و پیشگیری در کلاس‌های مذکور مشارکت فعال داشته باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 13951124000831 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین