پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
علیرضا رفیعی‌پور از صادرات 21 هزار و 875 تن خوراک طیور از استان به کشور افغانستان خبر داد و اظهار کرد: این میزان خوراک طیور صادر شده در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.
شعارسال: وی از صادرات یک میلیون و 753 هزار قطعه جوجه یک روزه نیز از خراسان‌جنوبی به کشور افغانستان خبر داد و گفت: در این مدت 55 هزار قطعه مرغ زنده و 1529 تن مرغ منجمد نیز به کشور افغانستان صادرات شده است.

رفیعی‌پور با اشاره به ارزش دلاری این میزان صادرات تصریح کرد: صادرات خوراک‌ طیور 10 میلیون و 938 هزار دلار ارزآوری داشته است.

وی افزود: همچنین صادرات جوجه یک‌ روزه نیز بیش از 767 هزار دلار و مرغ منجمد بالغ بر دو میلیون و 293 هزار دلار ارز وارد کشور کرده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی به صادرات فرآورده‌های خام دامی به خارج از استان نیز اشاره و اظهار کرد: در مدت مذکور 1408 تن تخم‌مرغ خوراکی به خارج از استان صادر شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 95112416559، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین