پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۰۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
استاندار بوشهرگفت:باتوجه به اهتمام مبارزان قبل از انقلاب به رعایت اخلاق در فعالیت های سیاسی این مهم نیازمبرم امروز جامعه است.
شعارسال: مصطفی سالاری روز دوشنبه درآئین رونمایی ازکتاب 'انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک - استان بوشهر' افزود: دروغ ، تهمت زدن و زیرپا گذاشتن فضایل اخلاقی حتی نسبت به دشمن و برای رهایی از شکنجه و آزار در زندان های مخوف رژیم پهلوی در فعالیت انقلابیون جایی نداشت.

وی یادآورشد:فعالیت های مبارزان انقلابی برای نفع شخصی ، گروهی و باندی نبود بلکه براساس تکلیف بدنبال رسالت خود در قبال جامعه هزینه می دادند به همین دلیل نوع مبارزه آنها ارزشمند است.

استاندار بوشهر اظهارداشت: امروز یک رسالت جدی برای بازگشت به اهداف مبارزان انقلابی و احیای آن برعهده آحاد جامعه صرف نظر از مسئوولیت اداری افراد است.

سالاری ادامه داد:بهترین تکریم شهدا و بزرگداشت مبارزان انقلابی پاسداری از اهداف انقلاب و ادامه راه و منش انقلابیون در جامعه است.

وی گفت:باید از کارهای سلیقه ای و فردی و آنچه با منافع ملی در تضاد و تقابل باشد پرهیز کرد ولو اینکه ظاهری خوب داشته باشد.

استاندار بوشهر افزود:این نقد بر همه ما وارد است که از حب و بغض شخصی برای اهداف و مصالح کشور پرهیز کنیم چرا که الان برخی افراد منافع فردی و گروهی را بر مصالح کلی نظام و انقلاب ترجیح می دهند.

وی گفت: شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی دوران پرافتخاری بود که مستند سازی آنها برای درس و پند گیری ضروری است.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر نیزگفت:منظومه نظام خلقت و یکی از مهمترین پدیده های عالم وجود ضبط اعمال و نیت های افراد است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود:شناخت و عرفان به حقایق گذشته، عبرت گیری و جمع بندی حوادث تاریخی برای آموختن راه و رسم زندگی و موضع گیری نسبت به مسایل رهاورد تاریخ نگاری است.

وی بااشاره به اینکه شاید یک سوم قرآن کریم پیرامون حوادث تاریخ گذشته است یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران یک حادثه محدوده زمانی و جغرافیایی نیست بلکه حادثه ای در راستای تحولات الهی درحیات بشری است که توسط حضرت امام شکل گیری و حاکم شد و هم اینک نیز با هدایت های مقام معظم انقلاب ایران هر روز در عرصه بین المللی مقبول و مقتدتر عمل می کند.

صفایی بوشهری ادامه داد:خیزش انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگرفته از حرکت ولایی اقشار مختلف جامعه است که ثبت این حوادث به شناخت و ضبط حوادث برای آیندگان کمک می کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کدخبر: 82428909 (5835692)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین