پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بین جریان‌های سیاسی آذربایجان غربی در آستانه انتخابات هم‌افزایی و ارتباط بیشتری برقراری شود. وی بیان داشت که آذربایجان غربی به عنوان یکی از استان‌های چندفرهنگی کشورمان بیش از پیش به تقویت روح همدلی، همکاری و هویت ملی نیازمند است. بنابراین نه‌تنها در نشست‌های سیاسی و فرهنگی بلکه در پروژه‌های مختلف اعم از اقتصادی، عمرانی و فرهنگی باید به این قبیل مباحث به طور جدی پرداخته شود .

شعار سال: عبدالکریم حسین‌‍‌زاده، اظهار داشت: برای نخستین بار در آذربایجان غربی بین جریان‌های سیاسی گفت‌وگو و دیالوگ برقرار شده، که این اقدام مهم و تاثیرگذار به همت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه صورت پذیرفته است.
وی با اشاره بر اهمیت تقویت و ایجاد حس همدلی، انجام، همبستگی اجتماعی، وحدت ملی، یکرنگی و یگانگی بین اقشار مختلف مردم، افزود: این قبیل موارد و مسائلی از این نوع در بادی امر شاید تکراری و کلیشه‌ای به نظر برسد، اما با مطالعه تاریخ و بررسی وضعیت کشورهای منطقه می‌توان به اهمیت مسائل فوق به معنای واقعی پی برد.
این مسئول یکی از عوامل موثر در بروز یافتن مشکلات مختلف در کشورهای منطقه مانند مصر، عراق و افغانستان را نبود هویت ملی یا کمرنگ بودن این حس بین مردم دانست، خاطرنشان کرد: کشور مصر بعد از سه رئیس جمهور همچنان با تنش‌های سیاسی دست و پنجه نرم می‌کند.
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه آذربایجان غربی به عنوان یکی از استان‌های چندفرهنگی کشورمان بیش از پیش به تقویت روح همدلی، همکاری و هویت ملی نیازمند است، گفت: بنابراین نه‌تنها در نشست‌های سیاسی و فرهنگی بلکه در پروژه‌های مختلف اعم از اقتصادی، عمرانی و فرهنگی باید به این قبیل مباحث به طور جدی پرداخته شود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان بلندپایه کشورمان به ویژه وزارت کشور بابت تدوین لایحه حقوق شهروندی و امثال آن، گفت: در این مسیر برای تقویت روح همدلی و هم‌افزایی باید با جدیت و پشتکار هر چه بیشتر وارد عمل شویم، به ویژه اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم.
این مسئول با اظهار به اینکه بعضی کارهای مرتبط با این مسئله برای نخستین بار در آذربایجان غربی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: در این راستا به معنای واقعی کلمه قدردان زحمات نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی هستیم.
حسین‌زاده با اظهار به اینکه برای نخستین بار سال گذشته با همت امام جمعه ارومیه نشستی با جریان‌های سیاسی برای ایجاد یک گفتمان و دیالوگ شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: این حرکت را در استان به فال نیک می‌گیریم، بنابراین از جریان‌های سیاسی، صاحبان فکر و عقیده انتظار تعامل و همکاری بیشتر برای قرار گرفتن استان در مسیر توسعه وجود دارد.
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اخلاق سیاسی باید در همه زمینه‌ها سرآمد باشد، افزود: نه‌تنها صاحبان جریان‌های فکری بلکه اقشار مختلف مردم باید با سعه صدر و بردباری در صحنه‌های مختلف اعم از فرهنگی، سیاسی و اقتصادی حضور پیدا کنند.وی خاطرنشان کرد: زیرا طیف‌های مختلف به رغم تفاوت در سلیقه‌ها و نظرها آرمان و هدف واحد داشته، برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی به ویژه آذربایجان غربی می‌کوشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آراز آذربایجان، تاریخ انتشار 5 شهریور 94 ، کد مطلب::www.araznews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین