پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
در دیدار نخست وزیر فرانسه و صدر اعظم آلمان توافق شد که برلین و پاریس همکاری های امنیتی خود را افزایش دهند.

شعارسال: به نقل از خبرگزاری آلمان، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان روز گذشته با « برنارد کازنوو» نخست وزیر فرانسه در برلین دیدار و گفتگو کرد. در جریان این دیدار، طرفین توافق کردند تا زمینه های همکاری های دوجانبه با یکدیگر را گسترش دهند.

نخست وزیر فرانسه پس از گفتگو با مرکل اظهار داشت: همکاری های برلین- پاریس همچنان موتور محرک اروپا بوده و باید آنها را بسط و توسعه داد.

مرکل و کازنوو همچنین با توجه به افزایش احتمال وقوع حملات تروریستی در اروپا توافق کردند تا سطح همکاری های امنیتی را ارتقاء دهند.

این ۲ مقام اروپایی در ادامه گفتگوهای خود با اشاره به بحران پناهجویان بار دیگر بر کنترل مرزهای ورودی اروپا تاکید و پافشاری کرده و خواستار توجه بخش های امنیتی به این موضوع شدند.

نخست وزیر فرانسه قرار است امروز با «زیگمار گابریل» وزیر امورخارجه، «مارتین شولتز» نامزد انتخابات صدر اعظمی و «نوربرت لامرت» رئیس پارلمان آلمان دیدار و گفتگو کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26بهمن1395، کدخبر: 3906653: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین