پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۲۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
غلامرضا حسنی‌غربا اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی سبب ریزش باران و برف در اکثر مناطق استان سمنان شده است.
شعارسال: وی با بیان اینکه این سامانه بارشی سبب ریزش برف و باران در سطح استان شده است تصریح کرد: در مجن شاهرود نیز بارش 34 سانتی‌متری برف و 16 میلی متری باران گزارش شده است.

مدیر‌کل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه در برخی مناطق استان میزان بارش برف از مرز 30 سانتی‌متر گذشت تصریح کرد: در ده صوفیان میزان بارش برف 30 سانتی متر گزارش شد.

حسنی‌غربا با اشاره به میزان بارش برف در شهمیرزاد گفت: در 24 ساعت گذشته در شهمیرزاد 29 سانتی متر برف و بیش از 29 میلی متر باران گزارش شد.

وی از بارش 22 سانتی متری برف در فولاد محله خبر داد و افزود: در حسینان کالپوش 21 سانتی متر برف و در دیباج نیز بیش از 17 سانتی متر برف باریده است.

مدیر‌کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به بارش برف دراغلب نقاط استان تصریح کرد: رضوان 12 سانتی متر، نردین 21سانتی متر، ملاده 17 سانتی متر بارش برف ثبت شده است.

حسنی‌غربا از بارش بیش از 18 میلی‌متری باران در شاهرود و 11.8 میلی متری در سمنان خبر داد و گفت: بارش باران در گرمسار بیش از 8 میلی متر گزارش شده است.

وی از خروج این سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز از استان خبر داد و گفت: بارش برف باران تا اواخر امروز در استان ادامه دارد.

* دمای مجن به منفی 11 درجه زیر صفر رسید

مدیر‌کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به کاهش محسوس دما در اغلب نقاط استان گفت: سردترین نقطه است مجن شاهرود بود که دما در این منطقه به منفی 11 درجه سانتی‌گراد رسید.

حسنی غربا گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته را حسینان با 12 درجه بالای صفر عنوان کرد.

وی با اشاره به بیشینه و کمینه دما در سمنان گفت: حداقل دما در سمنان به 4 درجه و حداکثر به 7 درجه بالای صفر رسید.

مدیر‌کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به وزش باد شدید در برخی از نقاط مستعد استان گفت: در دامغان سرعت باد به 36 کیلومتر بر ساعت رسید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کدخبر: 1328347 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین