پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
رئیس ستاد برگزاری همایش بررسی چالش های حقوقی و قضایی کارگر و کارفرما، از تشکیل و آغاز به کار دبیرخانه دائمی این همایش در استان اصفهان خبر داد
شعارسال: مجتبی ملا احمدی ، هدف از تشکیل دبیرخانه دائمی این همایش را شناسایی و بررسی تمامی قوانین و آیین نامه های مغایر با بهبود روند کسب و کار و تولید، زمانبندی برای برگزاری همایشهای مشابه و ارتباط بیشتر نهادهای حقوقی و کاری با به منظور بهبود اوضاع تولید و کسب وکار عنوان کرد.

وی همچنین از تشکیل جلسات تخصصی، بمنظور وحدت رویه قضات دادگستری در پرونده های حوزه تولید و کارگر وکارفرما سخن گفت و افزود: این اقدام در قالب برگزاری جلسات تخصصی با حضور مسئولان مرتبط و قضات انجام می شود.

او همچنین از برگزاری دومین همایش بررسی چالش های حقوقی و قضایی کارگر و کارفرما، بهمن ماه سال آینده در یکی از استانهای صنعتی کشور خبر داد.

نخستین همایش بررسی چالش های حقوقی و قضایی کارگر و کارفرما روز پنجشنبه در سالن بهار شهر دهق از توابع استان اصفهان برگزار شد.

در این همایش که با حضور حضور ' محمدباقر اُلفت ' معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و ' و جمعی از مسئولان استان اصفهان برپا شد، مبانی حقوقی در تولید، تفاسیر نادرست از قوانین کار و شرایط اصلاح آئین نامه ها و وضع قوانین جدید و کارآمد مورد بررسی قرار گرفت.

رونمایی از کتاب مجموعه قوانین مرتبط با فضای کسب و کار و رابطه کارگر و کارفرما از جمله برنامه های این همایش ملی عنوان شده است . .

این همایش به همت دادگستری استان اصفهان، مجتمع قضایی مهردشت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهق برگزارشد.

شهر دهق در 95 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1395، کدخبر: 82433776 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین