پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
جلسه کمیسیون‌های «سیاسی _ اجتماعی» و «حراست و پاسداری از ولایت‌فقیه» مجلس خبرگان رهبری، صبح و عصر پنجشنبه 28 بهمن‌ماه در قم برگزار شد.
شعارسال: در جلسه کمیسیون سیاسی _ اجتماعی که جلسه شانزدهم و هفدهم این گروه از زمان آغاز به کار دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری بود، پیرامون اهم مسائل داخلی، بحث و تبادل‌نظر شد.

در این جلسه که با حضور اعضاء و ریاست حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبداللهی از ساعت 8 آغاز و تا ساعت 12 به طول انجامید نخست حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علوی (وزیر اطلاعات) که عضو کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان نیز هست گزارشی از فعالیت‌های وزارت اطلاعات و اقدامات اخیر سربازان گمنام امام زمان(عج) در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در آستانه راهپیمایی 22بهمن ارائه داد.

کمسیون سیاسی - اجتماعی همچنین موضوع انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و در ادامه، مطالبات خبرگان رهبری در حوزه مسائل اقتصادی(اقتصاد مقاومتی؛ مشکلات معیشتی) و فرهنگی(فضای مجازی) را موردبحث و گفتگو قرارداد.

بعدازظهر پنجشنبه همچنین جلسه کمیسیون «حراست و پاسداری از ولایت‌فقیه» مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد.

در جلسه پنجم کمسیون حراست و پاسداری از ولایت‌فقیه، گزارش کارگروه‌های این کمیسیون و روند تشکیل جلسات کارگروه‌ها توسط حجج‌اسلام حیدری آل کثیر، توکل و فرحانی ارائه و مقرر شد جمع‌بندی نهایی کارگروه‌ها پس از تأیید رئیس و اعضای کمیسیون به هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری تقدیم شد.

این کمیسیون 7عضو اصلی و 3 عضو علی‌البدل دارد و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عالمی ریاست آن را بر عهده دارند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1395، کدخبر: 1332002 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
نتایج چه بودند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین