پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت:دستگاه سنگ‌شکن توسط وزارت بهداشت به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان اهدا شده و فروردین ماه سال آینده راه اندازی می شود.
شعارسال: علیرضا بیگلری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: طی سه سال گذشته کارهای خوبی در بخش درمان و بهداشت صورت گرفته که تحول عظیمی را در حوزه سلامت استان فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: اهدای دستگاه سنگ‌شکن توسط وزیر بهداشت است که در سیستم‌های درمانی دولتی این دستگاه را نداشتیم و تنها بخش خصوص این دستگاه را داشت که امروز مشکلات در این عرصه حل می شود و این دستگاه اوایل فروردین ماه سال آینده راه اندازی می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: دستگاه آنژیوگرافی جدیدی به بیمارستان آیت‌الله موسوی اهدا شده است.

بیگلری تاکید کرد: طبق تفاهم‌نامه بین استانداری، وزارت بهداشت و مرکز علوم پزشکی استان ۲۲۶ پروژه در استان با هزینه بیش از ۸۰ میلیارد تومان افتتاح شد که ۶۰ درصد این هزینه توسط وزارت بهداشت ۲۵ درصد توسط استانداری و ۱۵ درصد مابقی نیز توسط دانشگاه علوم‌پزشکی تامین می‌شود که ۲۲۶ پروژه از مهرماه امسال آغاز به کار کرده است.

وی افزود: ۱۰۶ خانه بهداشت ۳۷ پایگاه سلامت شهری و ۱۴ مرکز خدمات جامعه روستایی و ۳ شبکه ستاد روستایی از جمله پروژه‌ها ی استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان یاد آورشد: سیستم خدمات بهداشتی ما در روستاها در سراسر جهان شناخته شده است و شبکه بهداشت در ایران در روستاها کارهای بزرگی را انجام داده است که از جمله این اقدامات ریشه‌کن شدن بیماری سرخک و فلج اطفال است.

بیگلری گفت: خدمات بهداشتی را در حاشیه شهرها انجام دادیم و در سال گذشته ۱۷۳ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

وی به افتتاح دو سیستم جدید در حوزه سلامت استان زنجان اشاره کردو گفت : یکی از این سیستم‌های جدید ایراپن است که بیماری‌های غیرواگیر را که باعث مرگ ومیر می‌شوند را در تمام سنین بالای ۳۰ سال غربالگری می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز کرد: یکی از مرکزهایی که در این زمینه فعالیت می‌کند، مرکز غربالگری سرطان سینه زنان است که غربالگری‌ها را در این زمینه انجام می‌دهد و در جهت پیشگیری از این سرطان فعالیت می‌کند.

بیگلری افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در حوزه سلامت انجام شده است و باید این مهم تقویت شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3 اسفند 1395، کدخبر: 3913591 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
چه خوب. به امید راه اندازی سریع تر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین