پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۴۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
فرماندار جلفا، با بیان اینکه موانعی که از سوی بانک‌ها ایجاد می‌شود سبب مواجه شدن جوانان با مشکلات متعدد، می‌شود، گفت: این مسئله و مسائل این چنینی سبب سرخوردگی جوانان می‌شود که برای رفع مشکلات جوانان نیازمند یک اراده جمعی هستیم.
شعارسال: زاهد محمودی ظهر امروز در پنجاه و پنجمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اگر از جایگاه جوانان و ظرفیت‌های جوانان غفلت کنیم مسیر توسعه کشور با آسیب روبه‌رو می‌شود اظهار داشت: فرایند جامعه‌‌پذیری جوانان امری ضروری است و اگر بتوانیم جوانان را به خوبی هدایت کنیم می‌توانیم بخشی از معضلات و آسیب‌های جوانان را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه موانعی که از سوی بانک‌ها ایجاد می‌شود سبب مواجه شدن جوانان با مشکلات متعدد می‌شود، ادامه داد: این مسئله و مسائل این چنینی سبب سرخوردگی جوانان می‌شود که برای برطرف کردن مشکلات جوانان نیازمند یک اراده جمعی هستیم.

فرماندار جلفا با بیان اینکه باید امید به آینده و امیدواری به آینده را در جوانان ایجاد کنیم، ادامه داد: امیدوارم این جلسات باعث تحقق سیاست‌های دولت در حوزه جوانان و امور آنان شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی هم در این جلسه با بیان اینکه این ستاد یکی از کارگروه‌های فعال استان است، اظهار داشت: این ستاد تاکنون توانسته به خوبی برنامه‌های خود را دنبال کند.

وی افزود: تاکنون 54 جلسه در این مورد تشکیل شده که این جلسه نهمین جلسه در سال جاری است که 77 درصد مصوبات محقق شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری با بیان اینکه 83 درصد برنامه‌های شهرستانی تحقق‌ یافته است، ادامه داد: شاهد انسجام خوبی در این رابطه هستیم که امیدواریم شاهد تحقق بیش‌ازپیش این موضوعات در مورد امور جوانان باشیم.

وی راه‌اندازی سامانه اوقات فراغت جوانان را اقدامی مؤثر در این رابطه عنوان کرد و گفت: سه سال پیش سامانه‌ای جهت اطلاع وضعیت اوقات فراغت جوانان استان برنامه‌ریزی‌ شده که این اقدام از جمله مهم‌ترین اقدامات اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: اسفند 1395، کدخبر: 1336332، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین