پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
معاون اقتصادی استاندار گفت: بالغ بر دو میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان استان پرداخت شده است.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی با بیان این مطلب افزود: با عنایت به سیاست‌های دولت در راستای تسهیل ازدواج جوانان؛ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده تا قبل از سفر هیأت دولت به تعداد هفت هزار و 170 فقره و بالغ بر 651 میلیون و 710 هزار ریال بوده است.

حبیبی ادامه داد: بعد از سفر هیأت دولت و دراجرای مصوبه سفر رئیس جمهور به استان قزوین مبنی بر اعطای وام ازدواج، 10 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تا پایان سال 95 نیز به صورت مجزا 13هزار و 472 فقره تسهیلات به میزان یک میلیارد و 347 میلیون و 168هزار ریال توسط بانک های استان پرداخت گردیده است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین، میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده از اول سال 96 تاکنون را تعداد سه هزار و 846 فقره و بالغ بر 384 میلیون و 600 هزارریال اعلام کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان قزوین، تاریخ انتشار 16 تیر 96، کد مطلب: 964-4291-5:www.qazvin.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین