پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: وضعیت بازار و قیمت‌ها در ارزیابی مردم از عملکرد مدیران مؤثر است لذا اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت در مناطق باید موردتوجه فرمانداران و بخشداران باشد.

شعار سال: منوچهر حبیبی در نشست فرمانداران و بخشداران با استاندار قزوین اظهار کرد: فرمانداران و بخشداران به‌عنوان نمایندگان دولت و نظام جمهوری اسلامی در بخش‌ها و مناطق باید برای تحقق اهداف دولت تلاش نماینده و هیچ‌گونه کوتاهی و تقصیری در این خصوص پذیرفته نخواهد بود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با برگزاری منظم نشست‌های ستاد تنظیم بازار بر قیمت کالاها نظارت داشته باشیم چون وضعیت بازار و قیمت‌ها در ارزیابی مردم از عملکرد دولتمردان بسیار مؤثر است.

این مسئول تصریح کرد: مسئولان هیچ دخالتی در بازار ندارند اما با نظارت خود در خصوص حفظ کیفیت و کنترل قیمت اجناس تلاش می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: فرمانداران و بخشداران برنامه‌های دولت در استان از قبیل ایجاد اشتغال، اجرای طرح‌های آبیاری مدرن و سایر هدف‌گذاری‌های صورت گرفته را باید با جدیت دنبال کنند.

وی همچنین به فرمانداران و بخشداران توصیه کرد: در خصوص قیمت 10 کالای اساسی در سطح شهرستان‌ها با نظارت خود وارد عمل شوند و از مدیران شهرستانی مرتبط در این خصوص گزارش هفتگی دریافت کنند.

حبیبی همچنین از فرمانداران و بخشداران خواست نسبت به کیفیت و قیمت نان نظارت بیشتری داشته باشند چون گله‌مندی مردم در این خصوص بیشتر گزارش‌شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: برنج، روغن، شکر و گوشت قرمز در این ماه با توجه به فرارسیدن ماه محرم در هیئت‌ها بسیار موردنیاز است و باید در خصوص قیمت‌های آن‌ها و توزیع آن‌ها در سطح شهرستان دقت بیشتری صورت گیرد.

وی به فرمانداران گوشزد کرد: ارتباط خود را با واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی تقویت کرده و حتماً نسبت به تعدیل نیرو حساسیت داشته باشند و از واحدهای تولیدی در این خصوص توضیح بخواهند.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار قزوین افزود: بر اساس مقررات هیچ دستگاه خدمات‌رسانی حق ندارد بدون هماهنگی با مسئولان ارشد استان و فرمانداران نسبت به قطع خدمات خود از واحدهای تولیدی اقدام کند و حتی دستگاه قضایی نیز طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از احضار مدیران عامل شرکت‌های واحدهای تولیدی اجتناب خواهد کرد.

وی ادامه داد: این مهم در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و تثبیت اشتغال و تولید در استان مصوب شده است تا شاهد شکوفایی اقتصادی و رونق تولید در استان باشیم.

حبیبی ادامه داد: همچنین طرح ضربتی تسهیلات ازدواج تا پانزدهم مهر مادر استان تمدیدشده است و باید اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران باید تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد و سازمان بهزیستی را که از 15 به 20 میلیون افزایش‌یافته رصد کنند و به‌صورت هفتگی در این خصوص از مسئولان ذیربط گزارش‌گیری کنند.

این مسئول ادامه داد: همچنین بهای محصولات استانی شامل کلزا و جو به‌صورت صددرصد به کشاورزان پرداخت‌شده ولی میزان هزینه گندم پرداخت‌شده 50 درصد است و سایر نیز در آینده‌ای نزدیک پرداخت خواهد شد.

وی در پایان گفت: همچنین خرید تضمینی کشمش از امروز در استان به قیمت 27 هزار ریال ابلاغ‌شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا (استان قزوین)، تاریخ 2 مهر 96، کد مطلب: 967-791-5: www.qazvin.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین