پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶
وزیر ورزش و جوانان از اختصاص ۴۰۰ میلیاردتومان اعتبار به حوزه جوانان کشور در سال جاری خبر داد.

شعارسال: مسعود سلطانی فر بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح خانه جوانان استان اردبیل تصریح کرد: اعتبار بخش جوانان کشور در سال ۹۲، شش میلیارد تومان که با افزایش ۷۰ برابری به ۴۰۰ میلیاردتومان در سال جاری رسیده است.

وی افزود: بخشی از سیاست وزارت ورزش و جوانان افتتاح خانه های جوان در شهرهای کشور است و در چهارسال گذشته ۴۵ خانه جوان در سراسر کشور به بهره برداری رسیده است.

وی به بهره برداری ۴۰ تا ۵۰ خانه جوان تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: در برنامه ششم توسعه بخشی از مالیات بر ارزش افزوده بر امور ورزش و جوانان اختصاص یافته که ۲۰ درصد از آن را به امور جوانان اختصاص دادیم.

سلطانی فر متذکر شد: درصدی از اعتبار بخش جوانان به اشتغال آفرینی و درصدی به تجهیز خانه های جوان در شهرها اختصاص خواهد یافت.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به افزایش چهار برابری تسهیلات ازدواج از سال ۹۲ تا سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: تسهیهلات ازدواج کمتر از سه هزار میلیارد تومان به بیشتر از ۱۰ هزار میلیاردتومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به تلاش دولت برای اختصاص تسهیلات اشتغال و ازدواج جوانان اضافه کرد: در خود استان اردبیل نیز خانه جوان در ساختمان استیجاری ایجاد شده که امیدواریم با اختصاص اعتبار مناسب ساختمانی برای خانه جوان استان در سال جاری احداث شود.

وی همچنین برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل را یکی از اقدامات مطلوب در این استان دانست و گفت: میزبانی مناسب این مسابقات گویای توانمندی گردشگری استان اردبیل است.

به گفته سلطانی فر روزانه سه مورد از بازی ها پخش برون مرزی داشته و نام اردبیل به مدت دو هفته در تمامی قاره آسیا شنیده می شود.

وی افزود: اردبیل یکی از قطب های گردشگری کشور محسوب می شود که استعدادهای قابل توجهی در توسعه گردشگری ورزشی دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19اردیبهشت1396، کدخبر: 3974573: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین