پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
حمید جعفری ، گفت : یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه خدمات متنوع در قالب نیازهای متفاوت نیازمندان است.
شعارسال: وی ادامه داد: با توجه به فصل سرما یکی از نیازهای محرومان موضوع تأمین بخاری برای گرمایش محل سکونت است که در این راستا 240 بخاری نفتی به مددجویان نیازمند ساکن روستاهای محروم فاقد گاز با اعتباری بالغ بر 320 میلیون ریال اهدا شد .

مدیر کمیته امداد خواف ضمن تقدیر و تشکر از حامیان و خیرین شهرستان بر امر فرهنگ سازی بیشتر تاکید کرد و افزود : پس از نیازسنجی مشکلات و نیازهای ضروری مددجویان تحت حمایت ساکن روستاها و بخش های محروم شناسایی و این تعداد وسایل گرمایشی در بین مددجویان نیازمند توزیع شد.

جعفری حمایت همه‌جانبه خیرین و مردم نوعدوست را در مسیر کمک‌رسانی به نیازمندان بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد : کمیته امداد به تنهایی نمی تواند پاسخ گوی نیاز کلیه افراد تحت حمایت خود باشد لذا از کلیه خیرین خواستاریم تا با کمک های خود در فصل سرما یاری گر امداد جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به محرومان واقعی جامعه باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 464281 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
مگه خواف گاز نداره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین