پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
مدیرعامل بانک توسعه صادرات در بیست و یکمین مجمع اگزیم بانک‌های آسیایی در ژاپن ضمن اعلام آمادگی این بانک برای تامین مالی مشترک پروژه‌ها با این اگزیم بانک‌ها گفت: صدور ضمانت نامه‌های متقابل و تامین مالی تجاری از زمینه‌های همکاری مشترک است.

شعار سال:علی صالح‌آبادی ضمن تشریح اهداف و راهبردهای بانک توسعه صادرات ایران، خدمات متنوع این بانک و نقش آن را در توسعه صادرات غیر‌نفتی تبیین کرد.

وی در ادامه ضمن بیان سهم بخش‌های مختلف اقتصادی در پرتفوی تسهیلاتی بانک توسعه صادرات و اجزای تشکیل دهنده دارایی‌های این بانک، به برخی پروژه‌ها و طرح‌های تامین مالی شده بانک توسعه صادرات ایران مانند تامین مالی طرح‌های انتقال برق کشور ارمنستان، توسعه شبکه جاده‌ه­ای کشور گینه استوایی و شبکه آبرسانی کشاورزی کشور سودان اشاره کرد.

صالح‌آبادی در ادامه سخنرانی خود در جمع مدیران عامل اگزیم بانک‌ها و موسسات اعتبار صادراتی کشورهای آسیایی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور در دوران پساتحریم، همکاری شرکت‌ها و نهادهای مالی با ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ارتقای جایگاه کشوری و ارتقای دورنمای ارزی بانک توسعه صادرات توسط نهادهای رتبه‌­بندی بین‌المللی شاهدی بر این موضوع است.

صالح‌آبادی افزود: توسعه روابط کارگزاری و صدور ضمانت‌نامه‌های ارزی در اولویت برنامه‌های بانک توسعه صادرات ایران در دوران پساتحریم قرار دارد.

وی بر تمایل بانک توسعه صادرات ایران به توسعه روابط با اگزیم بانک‌های آسیایی و عضویت دائم در مجمع این اگزیم بانک‌ها تاکید کرد.

مجمع اگزیم بانک‌های آسیایی در سال 1996 در راستای تقویت ارتباط، تبادل اطلاعات و تجارب، توسعه همکاری‌ها و هماهنگی موسسات تامین مالی و اعتبار صادراتی کشورهای آسیایی به ابتکار اگزیم بانک کشور هندوستان تاسیس شد و علاوه بر برگزاری نشست مدیران عامل بانک‌های عضو، دوره‌های آموزشی مختلفی را نیز با هدف ارتقای عملکرد اعضا برگزار می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا,تاریخ انتشار 18 آذر 1394,کد مطلب 94091710418, www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین