پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۸۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
یوسف شاه حسینی ‌در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان که در محل فرمانداری شهرستان کرمانشاه برگزارشد، گفت:
شعارسال: در تبعیت از مقام معظم رهبری و اجرای منویات معظم له در صیانت از آرای مردم بعنوان ‌"حق الناس" با تمام وجود کار کردیم و افتخار داریم تا به عنوان کارگزار دولت تدبیر و امید اعلام کنیم که در جریان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سراسر استان کرمانشاه حتی یک صندوق ابطال رأی نیز نداشتیم‌.

وی افزود: ما بعنوان زیر مجموعه های دولت بی طرفی کامل را در تمامی مراحل انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم وپنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا اعمال خواهیم کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: قانون، شرع مقدس، ریاست جمهور، وزیر کشور و استاندار کرمانشاه تاکید جدی دارند تا در انتخابات پیش رو همان رویه را ادامه دهیم، لذا نقشه راه مجریان در انتخابات آینده نیز حرکت بر مدار قانون است.

شاه حسینی همچنین با اشاره به دستاوردهای غیر قابل انکار دولت یازدهم در زمینه های مختلف گفت: علیرغم اینکه دولت تدبیر و امید از نظر تبلیغاتی و انعکاس و بیان گزارش عملکرد به جامعه مظلوم واقع شده است، اما همین میزان بازتاب عملکرد دولت، اضطراب و برآشفتگی بخشی از منتقدان دولت را درپی داشته و در صدد تخریب چهره دولت بر آمده‌اند.

وی رعایت اخلاق اسلامی و پرهیز از شایعه و دروغ پردازی را لازمه‌ی فعالیت سیاسی در جامعه اسلامی و انقلابی دانست و گفت: دولت و زیرمجموعه‌های آن و بویژه در استان کرمانشاه هیچ ستاد و برنامه مخفی یا محفلی برای انتخابات نداشته و به بلوغ سیاسی و اجتماعی آحاد مردم باور داشته وبر این باور هستیم که میزان رأی ملت است.

شاه حسینی افزود: ما یک ستاد داریم و آن ستاد انتخابات استان است که قانونگذار آن را به رسمیت شناخته و وظایفش را مشخص کرده است. این ستاد و دیگر زیر مجموعه‌های وزارت کشور وظیفه خود می‌دانند که در برابر تخلفات احتمالی بویژه در زمینه استفاده از امکانات بیت المال له یا علیه کاندیداها ایستادگی کرده و متخلفان را برابر قانون تحت پیگرد قرار دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395، کدخبر: 95121207854، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین