پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
شرکت اپل اعلام کرده مشغول رفع حفره های امنیتی است که احتمالا سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا از آنها در برنامه های جاسوسی خود استفاده می کرده است.

شعارسال: به نقل از apple insider، روز گذشته وب سایت ویکی لیکس بیش از ۸ هزار سند از جزییات برنامه های رمزگشایی و سرقت اطلاعات سازمان CIA از گوشی ها، خودروها، تلویزیون های هوشمند را منتشر کرد.

طبق اطلاعات ویکی لیکس سازمان CIA بدافزاری در اختیار دارد که می تواند در گوشی های آیفون، مک و سیستم های عامل OS را جاسوسی کند.

درهمین راستا روز گذشته اپل طی بیانیه ای اعلام کرد هرگونه نقطه ضعفی را در این خصوص برطرف می کند.

در بیانیه اپل آمده است: اپل عمیقا به حفظ حریم خصوصی و امنیت مشتریان خود تعهد دارد. در آیفون های امروزی از بهترین فناوری های امنیت اطلاعات استفاده می شود و ما به طور مداوم سعی داریم تا بهترین کیفیت را حفظ کنیم.

محصولات و نرم افزارهای ما طوری طراحی شده اند تا به سرعت آپدیت های امنیتی را در اختیار مشتریان قرار دهند. درهمین راستا ۸۰ درصد کاربران از آخرین نسخه سیستم عامل ما استفاده می کنند.

هرچند تحلیل های اولیه نشان می دهد بسیاری از اطلاعاتی که امروز فاش شده در آخرین نسخه iOS به آن اشاره شده، اما ما همچنان به فعالیت ادامه می دهیم تا به هر سرعت هرگونه نقطه ضعفی را شناسایی و برطرف کنیم.

ما همیشه از کاربران می خواهد تا آخرین نسخه iOS را دانلود کنند تا جدیدترین آپدیت های امنیتی را در اختیار داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19اسفند1395، کدخبر: 3927696: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین