پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به خطوط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال گفت: بستن خیابان و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از خطوط قرمز پلیس است و افراد متخلف برابر قانون و با هماهنگی مقام قضایی تا بعد از تعطیلات نوروز بازداشت می‌شوند.

شعارسال: سردار محسن خانچرلی درباره تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخرسال‏ اظهار داشت: پلیس به مقوله چهارشنبه آخرسال به عنوان مقوله‌ای اجتماعی توجه می‌کند و رویکرد پلیس به چهارشنبه آخرسال رویکردی محله‌محور بوده و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی معاونت اجتماعی و کلانتری‌ها می‌تواند نقش بسزایی در کاهش حوادث این روز داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی با شهرداری‌ها، اورژانس، سپاه، بسیج، آتش‌نشانی و سایر ادارات گفت: اجازه نمی‌دهیم افراد هنجارشکن به بهانه چهارشنبه آخرسال خیابان‌ها را ببندند؛ چرا‌که میادین و خیابان‌های اصلی شاهراه عبور و مرور هستند و پلیس آن را تحت کنترل خود دارد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به تلفات جانی در چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: همه ساله در چهارشنبه آخرسال شاهد تلفات جانی و مالی بسیاری برای برخی از شهروندان هستیم که امسال برای کاهش این تلفات، اقدامات فرهنگی و آموزشی در نظر گرفته شده و توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی و ارسال پیامک آموزشی از این قبیل است.

خانچرلی با بیان شناسایی نقاط‌ آلوده در مورد چهارشنبه آخر سال افزود: با استقرار پلیس در این نقاط و اشراف اطلاعاتی بر آن، سعی بر کنترل حوادث این روز داریم و پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه تأکید دارد که خطوط قرمز در مورد امنیت و آسایش شهروندان بایستی رعایت شود.

وی با تأکید بر کنترل صنوف و محورهای مواصلاتی استان و انبارهای تولید مواد اولیه آتش‌زا توسط پلیس اظهار داشت: به منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخرسال، والدین و خانواده‌ها حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل کنند.

‌فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با هشدار به افراد هنجارشکن در روز چهارشنبه آخرسال گفت: پلیس به حکم قانون و خواست مردم با کسانی که بخواهند با رفتارهای پرخطر خود برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، حتماً برخورد می‌کند و خودروهایی که در این روز برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند تا بعد از تعطیلات نوروز توقیف شده و افرادی که تخلف کنند برابر قانون و با هماهنگی مقام قضایی با آن‌ها برخورد و تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت به‌سر می‌برند.

خانچرلی در ادامه با اشاره به تدابیر پیشگیرانه و انتظامی پلیس در چهارشنبه آخرسال بیان کرد: پلیس غرب استان تهران با مخلان نظم و امنیت عمومی، افراد سودجو و فرصت‌طلب که سبب اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش شهروندان می‌شوند برخورد قاطع می‌کند.

وی کوچه‌محور بودن را یکی از ویژگی‌های چهارشنبه آخر سال امسال برشمرد و افزود: انتظار داریم در این روز همانند سال‌های گذشته، بزرگترها در کنار جوانان قرار گرفته و چهارشنبه آخر سال را مدیریت کنند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به نزدیکی ایام پایانی سال و تمهیدات وبژه پلیس و افزایش گشت‌های خودروی و موتوری و همچنین ایجاد ایستگاه پلیس در محورهای ورودی و خروجی شهرستان‌های غرب استان تهران خاطرنشان کرد: بستن خیابان، میادین و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از خطوط قرمز پلیس است و پلیس با افرادی که با عدم رعایت قانون از این خطوط عبور کنند برابر قانون برخورد می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 22 اسفند 1395، کدمطلب: 1352794 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
0
ترسیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین