پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
وزیر ورزش و جوان گفت: در صورت هماهنگی با فدراسیون های جهانی، رشته های دیگری هم هستند که بانوان ایرانی می توانند در آن آفتخار آفرینی کنند.

شعارسال: مسعود سلطانی فر صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه های ورزشی شهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان یکی از قطب های ورزش کشور است و در خیلی از رشته ها مثل فوتبال، کشتی فرنگی و برخی از رشته های سالنی توانمندی بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ ورزش، همواره بزرگان زیادی از خوزستان داشتیم، افزود: روزی شاید نیمی از استخوان بندی تیم ملی فوتبال کشور از این استان بودند ولی به هر حال جنگ تحمیلی و مسائل دیگر باعث آسیب به زیرساخت های خوزستان شد.

وزیر ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: امیدوارم ظرف هشت سال آینده با اختصاص این بودجه جدید و ارتقا یافته وزارت ورزش، یک مقداری آلام ورزش کاهش و بر روند اجرایی پروژه های نیمه هم کاره تأثیر مثبتی داشته باشد.

سلطانی فر در ارتباط با نگاه وزارت ورزش به حوزه بانوان گفت: ما واقعا فکر می کنیم که ظرفیت ورزش بانوان بسیار زیاد است. خوشبختانه زنان ورزشکار ایرانی با وجود ملاحظات فرهنگی و ایدئولوژیکی موجود، در خیلی از رشته ها با پوشش اسلامی حاضر و ضمن ایجاد تحول باعث افتخار آفرینی هم می شوند.

وی بیان کرد: نگاهمان این است که هم در عرصه مدیریتی ورزش بتوانیم از حضور بانوان در سطح گسترده تر استفاده کنیم و هم اینکه بتوانیم تعداد رشته هایی که بانوان با پوشش اسلامی حضور می یابند را ارتقا دهیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: هنوز هم در میادین بین المللی رشته های دیگری وجود دارد که در صورت هماهنگی با فدراسیون جهانی امکان حضور برای بانوان فراهم است؛ از آن جمله می توان به بسکتبال اشاره کرد.

سلطانی فر در پایان عنوان کرد: واقعا فکر می کنیم در سال های آینده اخبار حضور بانوان در رشته های مختلف را بیشتر داشته باشیم و امیدواریم در المپیاد ۲۰۲۰ تعداد مدال های بانوان افزایش پیدا کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27اسفند1395، کدخبر: 3934595: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0
0
از اون حرف های یک آقا؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین