پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۹۴۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از معرفی هفت منطقه جدید گردشگری خبر داد.

شعار سال: زهرا احمدی‌پور به همراه هوشنگ بازوند استاندار لرستان، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا سلیمانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان، احسان جهانیان فرماندار الیگودرز و جمعی از مسئولان استان و شهرستان الیگودرز از ستاد هماهنگی خدمات سفر در الیگودرز بازدید کردند.

معاون رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران گفت: حفاظت از میراث فرهنگی از تکالیف سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور است و باید از این میراث حفاظت کنیم تا بتوانیم آن را به نسل آینده تحویل دهیم.

وی افزود: در نوروز ۹۶، طی هماهنگی‌هایی که با ستادهای هماهنگی خدمات‌سفر در استان‌ها ازجمله لرستان داشته‌ایم، کوشیده‌ایم در کنار هم نوروز متفاوتی برای هم‌وطنان رقم بزنیم.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری درباره فرصت برابر گردشگری هم اظهار کرد: امسال هفت منطقه گردشگری در کشور معرفی شدند تا از این طریق مقاصد جدید گردشگری به هم‌وطنان معرفی شود و بسیاری از استان‌هایی که شناخته نیستند به‌کمک آموزش و اطلاع‌رسانی فرصت برابری در حوزه گردشگری پیدا کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 27 اسفند 1395، کد مطلب: 95122717494:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین