پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: برند اربعین حسینی(ع)، ایلام و مهران را جهانی کرد.وی افزود ، تاریخ ایلام با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده و ما فراز و نشیب‌های فراوانی را گذرانده‌ایم اما هیچ کدام نتوانسته‌اند ما را به کشور و جهان معرفی کنند اما برند اربعین حسینی(ع) ما را جهانی کرد و هم‌اکنون ایلام و مهران روی همه آنتن‌های جهان است، بر این اساس لازم است، طرح جامع اربعین از سوی مدیران استانی، تهیه شود.

شعار سال: «حسین کلانتری» در اجلاس استانی نماز در ایلام اظهار کرد: ستون دین ما نماز است، نماز انسان را به معراج می‌رساند و البته در آیات قرآن بیان شده که در دین هیچ اجباری نیست، اما کسی که وارد می‌شود باید دستورات دین خدا را رعایت کند و خداوند متعال نیز به برپایی این فریضه دستور داده است.

وی با بیان این‌که ما به‌عنوان مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در قبال نماز جماعت در ادارات مسئولیت داریم، افزود: اهمیت نماز به حدی است که امام حسین(ع) و خانواده و یارانش برای اقامه آن شهید شدند از همین‌رو ما در قبال برپایی نماز مسئولیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: نماز باید اول وقت برپا شود، حق نداریم جلسات را در هنگام نماز تشکیل دهیم، جلسات اداری باید یا قبل از نماز و یا بعد از آن تشکیل شود و تأکید بر برپایی نماز جماعت در ادارات استان است.

کلانتری اهمیت نماز را بازدارندگی از فحشا و منکرات دانست و گفت: در جریان تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران دیدیم که این عزیزان نماز را اول وقت ادا می‌کردند و حتی در شرایط سخت و برودت هوا باز هم در محوطه پایانه زائران نماز را برپا می‌کردند.

وی با اشاره به این‌که از آیت‌الله بهجت نقل شده که «شرط پذیرش اشک ریختن برای امام حسین (ع) پذیرش نماز است» خاطرنشان کرد: ما باید تکلیف خود را به خوبی انجام دهیم و نباید فراموش کرد که کسی که نمازخوان باشد لحن لین دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: قدرت ما در برابر دشمن به صفوف منسجم نماز جماعت ماست، اجتماع بزرگ اربعین دشمنان را حیرت‌زده کرد.

کلانتری با بیان این‌که عربستان نتوانست 2 میلیون زائر را در مراسم حج امسال مدیریت کند، گفت: در استان کوچکی مانند کربلا بیش از 20 میلیون زائر اجتماع داشتند و کوچک‌ترین حادثه‌ای ایجاد نشد که همین موضوع عظمت اربعین و صفوف منسجم شیعیان را به جهانیان نشان داد.

وی تصریح کرد: تاریخ ایلام با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است و ما فراز و نشیب‌های فراوانی را گذرانده‌ایم اما هیچ کدام نتوانسته‌اند ما را به کشور و جهان معرفی کنند اما برند اربعین حسینی(ع) ما را جهانی کرد و هم‌اکنون ایلام و مهران روی همه آنتن‌های جهان است، این رویه باید تثبیت شود که همدلی و همزبانی مردم و مسئولان میسر می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به این‌که طرح جامع اربعین باید از سوی استان ارائه شود، تصریح کرد: شعار سال برای ما یک راهبرد است و استان یک دست شیعه ایلام و دروازه اصلی عتبات عالیات مردمانش باید نماز اول وقت به پا دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار 17 آذر 1394، کد خبر: 94091710491 www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ملکشاهی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
این خوب است که ایلام با اربعین تبدیل به برند جهانی بشود. سوال اینجاست که ایا فقط در اربعین باید به استان محروم ایلام توجه کرد. رشادت های دلاور مردان این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس که یادمان هست ان شاالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین