پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
عابدی گفت: مردم باید برای ساختن کشور همپای مسئولان به میدان بیایند تا سرمایه گذاری را به سمت عدم وابستگی به خارج حرکت دهیم.
شعارسال: نماینده مردم اصفهان در مجلس، با اشاره به فرمایشات گهر بار رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال ۹۶ گفت: مساله اصلی کشور طی سال های اخیر و در سایه تحریم های ناجوانمردانه و فشار اقتصادی کشورهای غربی، بحث اقتصاد است و هیچ راهی جز پیاده کردن اقتصاد مقاومتی برای پیشبرد توان کشور نداریم.

حیدرعلی عابدی اظهار کرد: در زمان تحریم، بسیاری از بنیان های اقتصادی کشور از بین رفته و مردم باید همپای مسئولان به میدان آمده و با سرمایه گذاری غیر وابسته به کشورهای خارجی، کشور را بسازند.

وی با توجه به اینکه باید با افرادی که به اقتصاد کشور آسیب می زنند، برخورد کرد، افزود: قاچاق ریشه مملکت را می سوزاند و باید برخورد با این مقوله جزء وظیفه ملی شود و نگذاریم زالوصفتان خون مردم را بمکند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه در واردات باید اولویت بندی را مد نظر قرار داد، گفت: زمانی که تولید داخلی در زندگی تک تک مردم جامعه وارد شود، کشور به رونق خواهد افتاد و تولید داخلی روی پای خود محکم می ایستد ولی باید این نکته را مد نظر قرار داد که چه کالایی را باید وارد کرد که به اقتصاد کشور لطمه وارد نکند.

وی بیان کرد: باید توازن منطقی و عقلی بر صادارات و واردات حاکم باشد تا چرخه اقتصادی به نفع کشور و سرمایه گذار بچرخد و اجازه برهم زدن بازار به برخی افراد قاچاقچی داده نشود.

عابدی با اشاره به اینکه تولید کنندگان باید کیفیت کالای خود را بالا ببرند، تاکید کرد: در تولیدات باید این نکته را مد نظر قرار داد که طبق قوانین و مقررات حرکت کرده و کیفیت کالا را فدای سودآوری نکنیم و دولت نیز باید پیشتوانه محکمی برای سرمایه گذار باشد و از وی در شرایط سخت حمایت کند.

وی با بیان اینکه صنایع دستی فرصت خوبی برای کمک به اقتصاد شهر و روستا است، افزود: اکثر مناطق روستایی و شهر کشور، برند صنایع دستی را در خود دارد و دولت و بخش خصوصی باید در زمینه صادرات صنایع دستی به عنوان راهگشای درآمد اقتصادی وارد شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه سرمایه انسانی در کشور به میزان مطلوب وجود دارد، خاطرنشان کرد: افراد تحصیل کرده و متخصص در همه زمینه ها در کشور دیده می شود و قطعا با برنامه ریزی دقیق و حمایت دولت از این افراد در بازار کار و صنعت، شاهد رشد معجزه وار اقتصاد خواهیم بود.

عابدی با تاکید بر حمایت از توریسم درمانی در کشور و بها دادن به آن، گفت: کشور ایران در زمینه درمان و تولید داروهای سرطانی، طلایه دار است و قطع به یقین پرداختن به توریسم درمانی یکی از منابع اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه برخی داروخانه ها، در دادن دارو به بیمار، داروی خارجی را تبلیغ می کنند، خاطرنشان کرد: مردم با خرید داروی ایرانی به تولیدات کشور کمک خواهند کرد و همه باید این نکته را مد نظر قرار دهند که دارویی که مجوز وزارت بهداشت را گرفته است، همه پارامترهای درمانی را داراست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اصفهان شرق، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1396، کدخبر: 129294 ، www.esfahanshargh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین