پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۳۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
تعداد هشتاد نفر از کارگران مظلوم منابع طبیعی استان ایلام پس از دریافت نکردن بیش از16 ماه حقوق و مزایا اخراج گردیده و به آنها وعده سرخرمن داده شده است.

شعار سال: امروز مطلبي آزار دهنده ذهنم را بخود مشغول کرد و شک ندارم تمام کسانیکه این مطلب را خوانده اند به شدت آزرده خاطرشده اند.

تعداد هشتاد نفر از کارگران مظلوم منابع طبیعی استان ایلام پس از دریافت نکردن بیش از16 ماه حقوق و مزایا اخراج گردیده و به آنها وعده سرخرمن داده شده است.

هر چند که چند سال است که مردم با واژه اخراج کارگرانی که دستشان به جایی بند نیست ولابی خاصی برای نگه داشتن آنان در ادارات و سازمانهای دولتی ندارند امري عادی شده است اما اخراج 80 نفر در اغاز سالي که توسط مقام معظم رهبری بعنوان سال اقتصاد مقاومتی ، توليد و اشتغال نامگذاری شده است سوال برانگیز است.

بسیاری از این عزیزان کارگر که سالهاست مشغول خدمتگزاری در منابع طبیعی هستند به این امید که دارای شغلی هستند به آینده اميدوار و تشکيل زندگی و حتی صاحب فرزندانی شده اند اکنون که در کمال بیرحمی با واژه نامبارکي چون اخراج مواجه شده اند تمام اميد خود را ازدست داده اند در واقع این اخراج 80 نفر نیست این بازی کردن بازندگی صد ها نفر در جامعه اسلامی است که به این شغل اميدوار شده بودند.

کسی نیست از حضرات مدير بپرسه چرا هر روز عليرغم ممنوعیت قانونی برتعداد بکارگيري بازنشسته ها در ادارات افزوده میشود و برای پرداخت حقوق این نور چشمی ها اصلا مشکلی وجود نداره ولی برای عده ای کارگر مظلوم که تمام داشته خود را در این چندرغاز حقوق می بینند و حدود16 ماه هم پرداخت نشده تمام مشکلات نمود پیدا میکند.

امید است مدير محترم ارشد استان با توجه به سال اقتصاد مقاومتی ،توليد و اشتغال که ازسوی رهبری معظم انقلاب نامگذاری شده است این شعار معظم له را در استان عملی نمايند و کارگران اخراجی را بازگشت و به زندگی اميدوارکنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایلام پویا، تاریخ 6 فروردین 96، کد مطلب: 43267: www.ilampooya.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین