پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
انفجار دو بمب در بغداد و کشته و زخمی شدن هشت نفر و اخبار جدید منابع عراقی از سرکرده داعش از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
شعارسال: یک منبع عراقی اعلام کرد که بر اثر انفجار بمب در نزدیکی مرکز تجاری در منطقه الوردیه در مدائن در جنوب بغداد سه غیرنظامی زخمی شدند.

همچنین بر اثر انفجار بمبی دیگر در نزدیکی بازاری در منطقه سید عبدالله در المحمودیه در جنوب بغداد یک نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی عراقی احتمال داد که ابوبکر البغدادی در داخل موصل محاصره شده و پایان آن نزدیک باشد.

این منبع بیان کرد: برداشت نظامیان عراقی در این زمینه به این علت است که داعشی ها حدود ۱۰ روز قبل قصد شکستن محاصره هم پیاله های خود در تلعفر و تقویت تروریستها و حرکت به موصل را داشتند اما حشد شعبی یورش داعش را ناکام گذاشتند.

منبع عراقی افزود: تحلیلگران ما بر این باورند که هدف از یورش تروریستها از سوریه به تلعفر ، بیرون بردن سرکرده های خود یا نجات خود البغدادی باشد به ویژه که ما بعید نمی دانیم که وی در موصل باشد.

این منبع عراقی احتمال داد که البغدادی پس از حمله اخیر به داعشی ها در مرز سوریه و عراق زخمی شده در موصل باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 فروردین 1396، کدخبر: 3942736 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین