پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
فرماندار سرایان گفت: 170 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

شعار سال: محمد کریمی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت: در مجموع 170 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت: از این تعداد 47 نفر در حوزه شهری و 123 نفر در حوزه روستایی ثبت‌نام کردند که از این تعداد 21 نفر برای حوزه انتخابیه شهر سرایان، 13 نفر برای حوزه انتخابیه شهر آیسک و 13 نفر برای حوزه انتخابیه شهر سه قلعه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: از کل داوطلبان ثبت‌نام شده 5 نفر زن و 165 نفر مرد می‌باشد، ضمن اینکه 72 نفر از ثبت‌نام کنندگان دارای سابقه عضویت شوراهای اسلامی می‌باشند.

کریمی افزود: از نظر سنی نیز بیشترین میانگین سنی ثبت‌نام شده‌ها 46 تا 50 سال می‌باشد و میانگین سنی 71 تا 75 سال کمترین تعداد ثبت‌نام کنندگان را شامل می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس(استان خراسان جنوبی)، تاریخ 17 فروردین 96، کد مطلب: 13960110000261: www.khorasan-jonubi.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین