پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
فرماندار شهرکرد گفت: پرونده بیش از ۴۹۰ داوطلب انتخابات شورای شهر و روستا معادل ۹۰ درصد از داوطلبان در شهرکرد بررسی شد.

شعار سال: حمید ملکپور اظهار داشت: هیئت اجرایی انتخابات شهر و روستای شهرکرد پرونده بیش از 490 داوطلب را در جلسات بررسی و استعلام همه افراد نیز از دستگاه‌های چهارگانه دریافت و در جلسات مطرح شد.

وی افزود: پس از اعلام نتایج کسانی که احتمالاً تأیید صلاحیت نشده‌اند می‌توانند اعتراض خود را هفته نخست اردیبهشت‌ماه به صورت مکتوب به هیئت نظارت استان اعلام کنند.

فرماندار شهرکرد با اشاره به روند برگزاری جلسات هیئت اجرایی انتخابات بیان کرد: روند برگزاری جلسات هیئت اجرایی انتخابات مطلوب و مصوبات این نشست‌ها با همکاری و هماهنگی مسئولان کمیته‌ها به خوبی اجرایی می‌شوند.

ملکپور خاطرنشان کرد: روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستای در حال انجام است و تا نهایی شدن احراز صلاحیت‌ها، بخشداران با رعایت اصل رازداری از رسانه‌ای نمودن نتایج صلاحیت‌ها خودداری کنند.

وی تصریح کرد: 559 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان شهرکرد ثبت‌نام که از این مجموع 338 نفر در شهرها و 221 نفر در روستاها ثبت‌نام کرده‌اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 فروردین 96، کد مطلب: 1375554: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
الحمد الله خیلی هاشون تایید صلاحیت شدند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین