پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۹۵۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
با اتمام مهلت هفت روزه ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرمانداری شهرستان بروجن ، گزارش نهایی وضعیت ثبت نام در شهرها و روستاهای این شهرستان را اعلام نمود.

شعار سال: سیدسیف اله فیاضی گقت: با اتمام ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای اسلامي شهر و روستا ۴۱۹ داوطلب با حضور در فرمانداری و بخشداری های شهرستان بروجن مراحل ثبت نام خود را با موفقيت به پايان رساندند.

فیاضی با اشاره به استقبال خوب از ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان بروجن افزود: ۴۱۹ نفر در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام كرده اند كه از این تعداد ۱۷۱ نفر در انتخابات شورای شهر و ۲۴۸ نفر در حوزه های روستایی ثبت نام كرده اند.
وی اظهار داشت از بین ۴۱۹ داوطلب انتخابات شوراها ۳۹۰ نفر مرد و ۲۹ نفر زن هستند.
فرماندار شهرستان بروجن تعداد كل داوطلبین ثبت نام شده بخش مركزی را ۱۵۴نفر، بخش گندمان ۱۶۱ نفر و بخش بلداجی را ۱۰۴ نفر اعلام نمود.
فیاضی از استقبال بی نظیر داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا در شهرستان بروجن قدردانی کرد و تلاش و همراهی تمام عوامل اجرایی در طول فرآیند ثبت نام را قابل تقدیر دانست.
وی براز امیدواری کرد که با تلاش بهتر و بیشتر ، زمینه برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم و با حضور حداکثری مردم فراهم شود.


قابل ذكر است كار ثبت نام نامزدهای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۳۰ اسفند سال ۹۵ آغاز و در ساعت ۲۴ روز یكشنبه ششم فروردین به پایان رسید.
گفتنی است پس از احراز صلاحیت افراد در هیات های اجرایی ونظارت ، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۲۹ اردیبهشت سال جاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم برگزار میگردد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام، تاریخ 7 فروردین 96، کد مطلب: 1229-960107: www.borujensalam.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین