پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۵۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
یکی از مشکلاتی که برای فرش ها ممکن است رخ بدهد به وجود آمدن لکه های مختلف روی آن ها است. پاک کردن هر کدام از این لکه ها نیز روشی مخصوص به خودشان را دارند چرا که در صورت عدم توجه ممکن است فرش از آنچه هست خراب تر شود. در اینجا به نحوه پاک کردن تعدادی از این لکه ها اشاره می کنیم.

شعار سال: یکی از مشکلاتی که برای فرش ها ممکن است رخ بدهد به وجود آمدن لکه های مختلف روی آن ها است. پاک کردن هر کدام از این لکه ها نیز روشی مخصوص به خودشان را دارند چرا که در صورت عدم توجه ممکن است فرش از آنچه هست خراب تر شود. در اینجا به نحوه پاک کردن تعدادی از این لکه ها اشاره می کنیم.

لکه چای روی فرش

ابتدا اضافی چای را از روی فرش با قاشق جمع کرده سپس اسفنج را که در آب و پودر لباسشویی زده اید روی لکه بکشید سپس اسفنج دیگری را در آب نیمه گرم زده و به محل لکه بکشید و بعد با دستمال خشک، آن قسمت فرش را کاملاً خشک کنید.

لکه قهوه روی فرش

ابتدا اضافی قهوه را از روی فرش جمع کرده و بعد اسفنج را در آب و صابون فرو برده و به محل لکه بمالید. چند بار این کار را تکرار کنید. اگر لکه پاک نشد، می توانید از یک قاشق الکل و یک قاشق سرکه استفاده کنید و بر روی لکه بمالید و بعد از لکه زدایی کاملاً آن قسمت فرش را آب کشی نموده و خوب خشک کنید.

لکه نوشابه روی فرش

برای ازبین بردن لکه نوشابه می توانید کمی نمک بر روی لکه ی تازه بپاشید و بعد اسفنجی را خیس نموده روی لکه بکشید و سپس با آب گرم به وسیله ی اسفنج آب کشی نمایید.

لکه شیر بر روی فرش

شیر ریخته شده اضافی را می توان با قاشق جمع کرده، سپس در آب گرم پودر لباسشویی بریزید و با اسفنج روی لکه بکشید و بعد اسفنج را در آب گرم زده و محل لکه را پاک کنید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آموزش مجازی مهارت های فنی، تاریخ ، کد مطلب:: www.stephelp.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین